Zewnętrzne stanowisko rampowe
Zdalne stanowisko rampowe serii FEH, FET jest zaprojektowane do zainstalowania platformy wyrównawczej. Ze względu na fakt, że stanowiska są umieszczone poza budynkiem, ich wykorzystanie pozwala zaoszczędzić miejsce składowania. Są one niezbędne w miejscach, w których konieczne jest maksymalne wykorzystanie powierzchni magazynowych, a także gdzie nie można zaparkować ciężarówek prostopadle do budynku.
Zewnętrzne stanowisko rampowe serii FEH (90/60/45/30) i FET (90/60/45/30) charakteryzuje się szybką i łatwą instalacją pod dowolnym kątem do budynku.
Obszary aplikacji
Kompleksy magazynowe
Korzyści
1
Szybka i prosta instalacja
pod każdym kątem do budynku
2
Oszczędność
cennego miejsca
cennego miejsca
na terenie magazynu
3
Długa żywotność
Przy intesywnym użytkowaniu
dzięki precyzyjym
zrobotyzowanym spawom
4
Ochrona przed korozją
Malowanie proszkowe,
wstępna obróbka powierzchni w komorze śrutowniczej
Design
Rodzaj powierzchni
Blacha łezkowa 8 mm (8/10). Pomost i warga wykonane są z antypoślizgowej blachy ryflowanej wzmocnionej profilami usztywniającymi.
Antypoślizgowa blacha ryflowana
Rama - Kolory standardowe
W celu optymalnej ochrony rampy przed korozją, wszystkie stalowe części konstrukcji są najpierw poddawane procesowi piaskowania, a następnie są lakierowane lakierem dwuskładnikowym.
RAL 9005 (Czarny)
RAL 5005 (Niebieski)
Budowa
- Lewa podstawa
- Prawa podstawa
- Przednia belka nośna
- Tylna belka nośna
- Pośrednia belka nośna
- Lewa stopa
- Prawa stopa
Tabela rozmiarów
Parametr | Wskaźnik |
---|---|
Szerokość konstrukcji, mm | 2 800-3 600 |
Wysokość konstrukcji, mm | 800-1 400 |
Długość konstrukcji, mm | 2 030-7 648 |
Standardowe rozwiązania projektowe FEH
Model stanowiska FEH 90. Stanowisko rampy proste (90°) dla rampy przeładunkowej z wargą na zawiasie typu wbudowanego.
Oznaczenie, Jednostka, Parametr | Wzór obliczeniowy |
---|---|
B, mm Szerokość | 2 800-3 600 |
Hf, mm Wysokość rampy | 900-1 400 (domyślnie 1 200) |
Lh, mm Długość rampy (ogółem) | dowolna |
Bh, mm Szerokość rampy | dowolna |
Hh, mm Wysokość rampy | dowolna |
A°. Kąt przylegania do budynku magazynu | 90 |
Model stanowiska FEH 60. Stanowisko rampy skośne (60°) dla rampy przeładunkowej z wargą na zawiasie typu wbudowanego.
Oznaczenie, Jednostka, Parametr | Wzór obliczeniowy |
---|---|
B, mm Szerokość | 2 800-3 600 |
Hf, mm Wysokość rampy | 900-1 400 (domyślnie 1 200) |
Lh, mm Długość rampy (ogółem) | dowolna |
Bh, mm Szerokość rampy | dowolna |
Hh, mm Wysokość rampy | dowolna |
A°. Kąt przylegania do budynku magazynu | 60; skierowany w prawo lub w lewo (widok z wnętrza budynku na ulicę) |
Model stanowiska FEH 45. Stanowisko rampy skośne (45°) dla rampy przeładunkowej z wargą na zawiasie typu wbudowanego.
Oznaczenie, Jednostka, Parametr | Wzór obliczeniowy |
---|---|
B, mm Szerokość | 2 800-3 600 |
Hf, mm Wysokość rampy | 900-1 400 (domyślnie 1 200) |
Lh, mm Długość rampy (ogółem) | dowolna |
Bh, mm Szerokość rampy | dowolna |
Hh, mm Wysokość rampy | dowolna |
A°. Kąt przylegania do budynku magazynu | 45; skierowany w prawo lub w lewo (widok z wnętrza budynku na ulicę) |
Model stanowiska FEH 30. Stanowisko rampy skośne (30°) dla rampy przeładunkowej z wargą na zawiasie typu wbudowanego.
Oznaczenie, Jednostka, Parametr | Wzór obliczeniowy |
---|---|
B, mm Szerokość | 2 800-3 600 |
Hf, mm Wysokość rampy | 900-1 400 (domyślnie 1 200) |
Lh, mm Długość rampy (ogółem) | dowolna |
Bh, mm Szerokość rampy | dowolna |
Hh, mm Wysokość rampy | dowolna |
A°. Kąt przylegania do budynku magazynu | 30; skierowany w prawo lub w lewo (widok z wnętrza budynku na ulicę) |
Standardowe rozwiązania projektowe FET
Model stanowiska FET 90. Stanowisko rampy proste (90°) dla rampy przeładunkowej z wargą teleskopową typu wbudowanego.
Oznaczenie, Jednostka, Parametr | Wzór obliczeniowy |
---|---|
B, mm Szerokość | 2 800-3 600 |
Hf, mm Wysokość rampy | 900-1 400 (domyślnie 1 200) |
Lh, mm Długość rampy (ogółem) | dowolna |
Bh, mm Szerokość rampy | dowolna |
Hh, mm Wysokość rampy | dowolna |
A°. Kąt przylegania do budynku magazynu | 90 |
Model stanowiska FET 60. Stanowisko rampy skośne (60°) dla rampy przeładunkowej z wargą teleskopową typu wbudowanego.
Oznaczenie, Jednostka, Parametr | Wzór obliczeniowy |
---|---|
B, mm Szerokość | 2 800-3 600 |
Hf, mm Wysokość rampy | 900-1 400 (domyślnie 1 200) |
Lh, mm Długość rampy (ogółem) | dowolna |
Bh, mm Szerokość rampy | dowolna |
Hh, mm Wysokość rampy | dowolna |
A°. Kąt przylegania do budynku magazynu | 60 |
Model stanowiska FET 45. Stanowisko rampy skośne (45°) dla rampy przeładunkowej z wargą teleskopową wbudowanego.
Oznaczenie, Jednostka, Parametr | Wzór obliczeniowy |
---|---|
B, mm Szerokość | 2 800-3 600 |
Hf, mm Wysokość rampy | 900-1 400 (domyślnie 1 200) |
Lh, mm Długość rampy (ogółem) | dowolna |
Bh, mm Szerokość rampy | dowolna |
Hh, mm Wysokość rampy | dowolna |
A°. Kąt przylegania do budynku magazynu | 45 |
Model stanowiska FET 30. Stanowisko rampy skośne (30°) dla rampy przeładunkowej z wargą teleskopową wbudowanego.
Oznaczenie, Jednostka, Parametr | Wzór obliczeniowy |
---|---|
B, mm Szerokość | 2 800-3 600 |
Hf, mm Wysokość rampy | 900-1 400 (domyślnie 1 200) |
Lh, mm Długość rampy (ogółem) | dowolna |
Bh, mm Szerokość rampy | dowolna |
Hh, mm Wysokość rampy | dowolna |
A°. Kąt przylegania do budynku magazynu | 30 |
Sposoby instalacji
- Na osadzonych elementach (metalowych płytach). Stosuje się go, gdy płyty metalowe (400 x 400 mm) są instalowane na powierzchni betonowej podstawy we wcześniej wyznaczonych miejscach na etapie przygotowywania miejsca do montażu bębna. Ta metoda instalacji jest najkorzystniejsza.
- Na betonie (przy pomocy śrub kotwiących). Ten wariant instalacji jest odpowiedni w przypadku, gdy metalowe płytki pod nogami przedsionka nie zostały zainstalowane podczas wylewania betonowej podstawy.
- Na osadzonych elementach (metalowych płytach). Stosuje się go, gdy płyty metalowe (400 x 400 mm) są instalowane na powierzchni betonowej podstawy we wcześniej wyznaczonych miejscach na etapie przygotowywania miejsca do montażu bębna. Ta metoda instalacji jest najkorzystniejsza.
- Na betonie (przy pomocy śrub kotwiących). Ten wariant instalacji jest odpowiedni w przypadku, gdy metalowe płytki pod nogami przedsionka nie zostały zainstalowane podczas wylewania betonowej podstawy.
Dodatkowe wyposażenie
Lampa oświetleniowa.
Jest przeznaczona oświetlenia platformy przeładunkowej. Mocowana na ramieniu z możliwością regulacji.
Naprowadzacze kół.
Zaprojektowane, aby zapewnić szybkie i dokładne parkowanie samochodu w doku oraz zapobiegać uszkodzeniom uszczelniaczym i ścian budynku. Naprowadzacze są zaprojektowane w taki sposób, aby zminimalizować możliwy kontakt z obręczą kół samochodu. Są to rury stalowe o średnicy 159 mm z zaczepami do mocowania i instalowane na placu przed stacją dokującą. Naprowadzacze montuje się na dwa sposoby - na śruby kotwowe lub betonowanie.
Artykułk «BR250x250x100».
Podstawowy. Gumowy zderzak 250х250х100 mm. Zapewnia bezpieczne wejście ciężarówki do miejsca załadunku i zapobiega uszkodzeniom ścian budynku. Wymiary montażowe, w sekcji «Rysunki».
Artykuł «BR450x250x100».
Podstawowy. Gumowy zderzak 450x250x100 mm. Zapewnia bezpieczne wejście ciężarówki do miejsca załadunku i zapobiega uszkodzeniom ścian budynku. Wymiary montażowe, w sekcji «Rysunki».
Artykuł «BRC510х250х330».
Jest on zbudowany na podstawie zderzaka 450x250x100 mm. Zderzak gumowy 510x250x330 mm (wymiary zewnętrzne) typ konsolowy. Zapewnia bezpieczne wejście ciężarówki do miejsca załadunku i zapobiega uszkodzeniom ścian budynku. Używany w przypadku, gdy wysokość nadwozia samochodu może być większa niż wysokość rampy. Aby uzyskać wymiary montażowe, patrz «Rysunki».
Artykuł «BRM610х250х175».
Jest on zbudowany na podstawie zderzaka 450x250x100 mm. Gumowy zderzak 610х250х175 mm (wymiary zewnętrzne) jest ruchomy. Podąża on za ruchami wózka w górę i w dół podczas załadunku / rozładunku. Ma znacznie większą odporność na zużycie dzięki mobilności. Aby uzyskać wymiary montażowe, patrz «Rysunki».
Artykuł «BRM600х364х110».
Jest on zbudowany na podstawie zderzaka 450x250x100 mm. Gumowy zderzak 600х364х110 mm (wymiary zewnętrzne) jest ruchomy. Podąża on za ruchami wózka w górę i w dół podczas załadunku / rozładunku. Ma znacznie większą odporność na zużycie dzięki mobilności. Można go używać tylko z rampami z teleskopową wargą o długości 1000 mm. Aby uzyskać wymiary montażowe, patrz «Rysunki».
Artykuł «BRSP (16) 465х250х165».
Jest on zbudowany na podstawie zderzaka 450x250x100 mm. Zderzak 465х250х16 mm (wymiary zewnętrzne) ze stalową pokrywą roboczą o grubości 16 mm. Składa się z wypełniacza amortyzującego (gumowy zderzak 450x250x100 mm), który jest pokryty twardą zewnętrzną stalową płytą. Aby uzyskać wymiary montażowe, patrz «Rysunki».
Artykuł «BRSP (16) 465х250х165S».
Jest on zbudowany na podstawie zderzaka 450x250x100 mm. Zderzak ma wymiary 465x250x165 mm (wymiary zewnętrzne) ze stalową pokrywą roboczą o grubości 16 mm i czujnikiem parkowania. Składa się z wypełniacza amortyzującego (gumowy zderzak 450x250x100 mm), który jest zamknięty mocną zewnętrzną stalową płytą i czujnikiem, co zapewnia bezpieczne dokowanie ciężarówki. Używany w systemie z radarem parkingowym. Aby uzyskać wymiary montażowe, patrz «Rysunki».
Artykuł «BRSP (10) 460х250х160».
Jest on zbudowany na podstawie zderzaka 450x250x100 mm. Zderzak 460h250h160 mm (wymiary zewnętrzne) ze stalową podkładką roboczą o grubości 10 mm. Składa się z wypełniacza amortyzującego (gumowy zderzak 450x250x100 mm), który jest pokryty twardą zewnętrzną stalową płytą. Aby uzyskać wymiary montażowe, patrz «Rysunki».
Artykuł «BS500x255x205».
Jest on zbudowany na podstawie zderzaka 450x250x100 mm. Stal zderzaka 500 x 255 x 205 mm (wymiary zewnętrzne) z wkładką przepustnicy. Jest to zderzak hybrydowy, to połączenie ruchomego zderzaka i zderzaka z metalową płytą. Składa się z uchwytu, wkładki tłumiącej wykonanej z gumowych wiórów i ruchomej, solidnej zewnętrznej pokrywy stalowej, która jest w stanie poruszać się po ruchach nadwozia samochodu. Można go używać tylko z rampami z teleskopową wargą o długości 1000 mm. Aby uzyskać wymiary montażowe, patrz «Rysunki».
Artykuł «BS800x255x205».
Jest on zbudowany na podstawie zderzaka 450x250x100 mm. Stal zderzaka 800x255x205 mm (wymiary zewnętrzne) z wkładką przepustnicy. Jest to zderzak hybrydowy, jest to połączenie ruchomego zderzaka i zderzaka z metalową płytą. Składa się z uchwytu, wkładki tłumiącej wykonanej z gumowych wiórów i ruchomej, solidnej zewnętrznej pokrywy stalowej, która jest w stanie poruszać się po ruchach nadwozia samochodu. Można go używać tylko z platformami z teleskopową krawędzią o długości 1000 mm. Aby uzyskać wymiary montażowe, patrz «Rysunki».
Podwójny klin pod koła
Przyjazny w obsłudze, innowacyjny i wytrzymały podwójny klin pod koła, blokujący koła ciężarówki po obu stronach. Ten klin może zostać wyposażony opcjonalnie w detektor optyczny.
Specyfikacja techniczna
Parametr | Znaczenie | Uwagi |
---|---|---|
Maksymalna wysokość, mm | 1 400 | |
Maksymalna długość, mm | 7 348 | |
Minimalna wysokość, mm | 800 | |
Minimalna długość, m0 | 2 030 | |
Szerokość, mm | 2 800-3 600 | |
Kolor | RAL 9005 (czarny), RAL 5005 (niebieski) | standardowe kolory stanowisk, dowolny inny kolor (opcjonalnie) |
Opakowanie
Pakowanie w karton | Charakterystyka opakowania |
---|---|
Długość, mm | krawężnik (w zależności od długości platformy) - 2 000-4 500; wsparcie - 2 800-3 600; trójkąty - 2 800-3 600 |
Szerokość, mm | krawężnik - 785 (max); obsługuje - 300; trójkąty - 3 400 |
Wysokość, mm | krawężnik - 800 (max); obsługuje - 550 (max); trójkąty - 200 |
Skład | cokoły, cokoły, trójkąty, pudełko z kompletem |
Dodatkowe informacje
Firma DoorHan dokonuje załadunku towarów do transportu towarowego za pomocą dźwigu hydraulicznego lub wózka widłowego. Nabywca lub instalator musi zapewnić ten sam sprzęt do przenoszenia produktów. W przypadku żurawia lub innych środków podnoszących zaleca się stosowanie zawiesi o odpowiedniej nośności.
-
Sprzęt do podnoszenia i instalacji:- wózek widłowy (minimalny udźwig - 35 kN, długość wideł - nie mniej niż 2 000 mm);- dźwig (minimalny udźwig - 20 kN).
-
Sprzęt do instalacji:- spawarka (5-200 A) lub podobna;- elektrody do spawania 3 mm.
Warunki eksploatacji produktu
- Aby zapewnić niezawodne i bezproblemowe działanie zewnętrznego stanowiska rampy, zaleca się regularną kontrolę i konserwację.
- Zimą konieczne jest oczyszczenie stanowisk i platformy wyrównawczej zainstalowanej na nim, a także otaczającego obszaru ze śniegu, aby zapewnić prawidłowe ustawienie samochodu.
- Prędkość parkowania samochodu na peronie powinna być minimalna, nieprzekraczająca 1 km/h (30 cm/s).
- Zabronione jest kierowanie wózków widłowych i innych mechanizmów podnoszących na cokoły domku. Ruch powinien być wykonywany tylko na pokrywie rampy przeładunkowej i trójkątów przedsionka.
- Uwaga. Konieczne jest monitorowanie stanu odbojników zainstalowanych na platformie. Jeżeli zużyją się (pozostała grubość jest mniejsza niż 50 mm) lub ich brak, działanie domku należy zatrzymać do czasu zainstalowania odbojników o grubości większej niż 50 mm.
Certyfikaty i deklaracje
Certyfikat zgodności (sprzęt do przeładunku)