O nas

O nas

Spółka DoorHan jest odnoszącą sukcesy spółką rodzinną, która na rynku działa już od roku 1994. W roku 1994 została zainstalowana pierwsza brama własnej produkcji, a od tego czasu spółka DoorHan rozrosła się z małej firmy montażowej do ponadnarodowego holdingu wytwórczego DoorHan Group. Spółka wytwarza następujące produkty: bramy segmentowe, drzwi wejściowe, urządzenia przeładunkowe, rolety, napędy i akcesoria, bramy hangarowe, bramy szybkobieżne, bramy harmonijkowe, szlabany, ogrodzenia, konstrukcje modułowe. DoorHan Group ma 9 filii i 23 wydziały produkcyjne oraz magazyny o całkowitej powierzchni przekraczającej 300 000 m². Spółka zatrudnia ponad 2500 pracowników, ma sieć ponad 8000 przedstawicieli handlowych. Główne centra produkcji i dystrybucji produktów znajdują się w Europie, Rosji i Chinach. Sieć sprzedaży DoorHan rozciąga się od Atlantyku aż po Ocean Spokojny, pokrywa całą Europę, Rosję, kraje Wspólnoty Niepodległych Państw i Chiny. Produktami DoorHan zajmują się przedstawiciele handlowi również w Ameryce Południowej, Północnej Afryce, na Środkowym Wschodzie, i w Azji Południowo-Wschodniej, Indiach, Australii i w Nowej Zelandii.

Historia

1994

Zainstalowano pierwszą bramę własnej produkcji. Od tego czasu marka DoorHan rozwinęła się z małej firmy montującej w ponadnarodowy holding, DoorHan Group.

1994

2008

Spółka rozpoczęła produkcję w Europie

2009

Spółka rozpoczęła dystrybucję w Polsce.

2009

2010

Została uruchomiona automatyczna linia do produkcji paneli warstwowych w fabryce DoorHan w Kadaniu

2011

Uruchomiono automatyczną linię do produkcji segmentowych bram garażowych. Do zakładu przybyło kilka maszyn służących do produkcji elementów bocznych, profili typu C i prowadnic do bram segmentowych.

2011

2012

Rozpoczęto eksploatację kabiny lakierniczej, dzięki czemu możliwe jest pomalowanie bram we wszystkich kolorach zgodnie z wzornikiem RAL.

2013

Fabryka w Czechach posiada giętarkę do łuków, maszynę profilującą do produkcji prowadnic, konsol kątowych i wzmacniających profili omega.

2013

Garażowe segmentowe bramy garażowe i bramy przemysłowe oraz inne produkty marki DoorHan z powodzeniem sprzedają się na całym świecie.

Misja

01
dostarczenie konsumentowi produktów wysokiej jakości, wykonanych w nowoczesnym designie z wykorzystaniem najnowszych osiągnięć techniki;
02
inwestować w przyszłość, tworząc niezawodną infrastrukturę zdolną do szybkiego i efektywnego dostarczania klientom produktów i usług;
03
poprawić jakość produktów, podnosząc poziom technologiczny produkcji;
04
dostosowanie produktów do warunków działania w krajach, w których firma planuje zorganizować swoją sprzedaż.;

Wartości

01
wysoka jakość produktów i ich zgodność z wymaganiami norm międzynarodowych i krajowych;
02
koncentrować się na wynikach, zapewniać wzajemnie korzystne i wygodne warunki współpracy z partnerami, znając i rozumiejąc ich potrzeby;
03
transfer do partnerów doświadczenia zawodowego, zgromadzonych ponad 15 lat udanej pracy (realizacja projektów DoorHan World Family Club i "Stowarzyszenia Producentów");
04
długotrwała współpraca, której efektem jest stabilny rozwój grupy firm DoorHan i jej projektów.