Mini rampy mechaniczne

Mobilna rampa przeładunkowa z załadunkiem trójstronnym

Mobilne rampy DoorHan zaprojektowane, aby zapewnić dostęp wózka widłowego z ziemi do karoserii. Nie wymagają specjalnego przygotowania do startu, pozwalając na przeprowadzanie operacji załadunku i rozładunku bez odwoływania się do budowy stacjonarnej rampy. Wszystkie rampy mają podobną zasadę działania. Rampa jest podnoszona przez mechaniczny lub hydrauliczny napęd wyposażony w system bezpieczeństwa i przenoszony przez ciężarówkę do samochodu. Rampa z podporą na nadwoziu spada na nadwozie, rampa z własnymi wspornikami jest zamontowana na podporach. Po zakończeniu pracy rampa jest podnoszona i transportowana do miejsca składowania za pomocą ładowarki.
Mobilna rampa przeładunkowa z załadunkiem trójstronnym producent DoorHan
Mobilna rampa przeładunkowa z załadunkiem trójstronnym - widok ogólny

Obszary aplikacji

Kompleksy magazynowe

Mobilne rampy przeładunkowe do hal i magazynów

Zalety

1
 
Dopuszczalne obciążenie
do 10 000 kg
Rampa najazdowa przeładunkowa o dopuszczalnie nośności do 10 ton
2
 
Różne typy napędów
Możliwość użytkowania bez doprowadzonego zalisania elektrycznego
Siłowniki dla mobilnych ramp przeładunkowych
3
 
Prostota
obsługi i przechowywania
Przemieszczanie mobilnej rampy przeładunkowej za pomocą wózka widłowego
4
 
Możliwość pracy
z trzema ciężarówkami jednocześnie
Mobilna rampa przeładunkowa przystosowana do pracy z trzema ciężarówkami jednocześnie

Design

Typy powierzchni jezdnej

Kratki jezdne, które mają powłokę cynkową, wykonywane są na podstawie stalowych taśm nośnych o wymiarach 30 × 3 mm, z żebrami skręconego pręta kwadratowego 5 mm, umieszczonymi poprzecznie.
Krata ocynkowana
Możliwe jest wytwarzanie jezdni z arkusza PVL-510 blachy ekspandowanej.
Blacha rozszerzona
Kratki jezdne, które mają powłokę cynkową, wykonywane są na podstawie stalowych taśm nośnych o wymiarach 30 × 3 mm, z żebrami skręconego pręta kwadratowego 5 mm, umieszczonymi poprzecznie, aby zapobiec uszkodzeniu kół ładowarek. 

Możliwe jest wykonanie jezdni z ekspandowanego metalu PVL-510 (grubość obrabianego przedmiotu - 5 mm, grubość blachy - 20 mm).

Kolory standardowe

RAL-9005

RAL 9005 (Czarny)

RAL-5005

RAL 5005 (Niebieski)

W celu optymalnej ochrony mobilnej rampy przeładunkowej przed korozją, wszystkie stalowe części konstrukcji są najpierw poddawane procesowi piaskowania, a następnie są lakierowane lakierem dwuskładnikowym.

Budowa

  1. Posadzka części jezdnej

  2. Dolna warga uchylna

  3. Górna warga uchylna

  4. Wspornik przedni

  5. Podpora tylna

  6. Napęd mechaniczny
Budowa mobilnej rampy przeładunkowej z załadunkiem trójstronnym

Tabela rozmiarów

Parametr Wskaźnik
Długość konstrukcji, m 12,375
Szerokość struktury, m 4 380
Szerokość jezdni rampy mobilnej, m 1.9

Standardowe rozwiązania projektowe

Schemat mobilnej rampy przeładunkowej z załadunkiem trójstronnym
Rampa mobila z załadunkiem trójstronnym
Usl. oznaczenie, nazwa parametru Wzór obliczeniowy
H, mm Długość 12,375
B, mm Szerokość 4 380
b1, mm Zakres działania, do góry 1 500
b2, mm Zasięg działania, dół 1 100

Podstawowe wyposażenie

Rampa najazdowa z załadunkiem trójstronnym
Rampa mobila z platformą trójstronną o długości 3000 mm i szerokości 3000 mm z wargami uchylnymi

Dodatkowe wyposażenie

Elektrohydrauliczny napęd dla przeładunkowych ramp mobilnych
Napęd elektrohydrauliczny
Napęd ręczny-hydrauliczny dla przeładunkowych ramp najazdowych
Napęd ręczny hudrauliczny
Napęd ręczny mechaniczny dla przeładunkowych ramp przejezdnych
Napęd ręczny mechaniczny JOST

Specyfikacja techniczna

Parametr Znaczenie Uwaga:
Dopuszczalne obciążenie, kg (kN) 7 000 (70) / 10 000 (100)
Maksymalne obciążenie punktowe, N / mm² 1.3 na zamówienie - 6,5
Liczba cylindrów podnoszących, szt. 2 dla rampy hydraulicznej
Moc, W 1.5 pompa hydrauliczna z napędem elektrycznym (elektrohydrauliczna rampa mobilna)
Napięcie zasilania, V 380
Napięcie zasilania, V 24 napięcie sterujące
Stopień ochrony IP IP54
Klasa czyszczenia powierzchni przed malowaniem Sa2
Płyn roboczy olej niskotemperaturowy STATOIL Hydraulic 131
Masa produktu, kg 3 891
Zakres temperatury roboczej, ° С -30 ... + 50

Warunki eksploatacji produktu

  1. Nie korzystaj z ruchomej rampy, jeśli ludzie lub przedmioty znajdują się w obszarze roboczym.

  2. Upewnij się, że rampa leży w korpusie na całej szerokości i wchodzi do korpusu co najmniej 250 mm.

  3. Nie przekraczaj dozwolonego obciążenia. Dopuszczalne obciążenie odpowiada całkowitej masie ładowarki z ładunkiem i kierowcą.

  4. Nie podnoś ruchomej rampy z leżącym na niej ładunkiem.

  5. Po wykonaniu pracy natychmiast przesuń rampę do pozycji niedziałającej (postojowej).

  6. Podczas załadunku / rozładunku nie odłączać zasilania od jednostki sterującej (dla rampy ruchomej z napędem elektrohydraulicznym).

  7. Nie przekraczaj prędkości wózka na rampie (nie więcej niż 5 km / h).

  8. Nie należy jeździć ładowarką na rampie, której rampa nie spoczywa na karoserii (dla ruchomej rampy z napędem hydraulicznym).

  9. Upewnij się, że przycisk "PRACA" ​​jest zawsze wciśnięty podczas pracy, a centralny włącznik zasilania jest włączony. W przeciwnym razie pompa hydrauliczna (dla ruchomej rampy z napędem elektrohydraulicznym) może zawieść.

  10. Przed rozpoczęciem pracy zdejmij wspornik transportowy wahadła. Uwaga, proszę! Podczas załadunku / rozładunku rampa z podpórką na karoserii i napędzie hydraulicznym automatycznie śledzi poziom samochodu. Na rampie bez podparcia na nadwoziu rolę tę pełnią rampy (dopuszczalne odchylenie rampy od poziomu horyzontu ± 100 mm).

  11. Ruchome rampy DoorHan są przeznaczone tylko do użytku przez ładowarki z nadmuchiwanymi kółkami. Używanie wózków hydraulicznych i ładowarek z kołami poliuretanowymi z dużym obciążeniem punktowym jest niedozwolone.

Certyfikaty i deklaracje

Certyfikat zgodności (sprzęt do przeładunku)
© 2009-2018 DOORHAN Polska. All Rights Reserved.

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość korzystania z naszej witryny. Przeglądając tę witrynę, zgadzasz się na korzystanie z plików cookie. [Zobacz dokumentację Polityki prywatności RODO]