Pomost przeładunkowy przesuwny
Pomosty przeładunkowe przesuwne służą do organizacji miejsc załadunku i rozładunku, montowane są na otwartej rampie, kompensując, w zależności od modelu, różnicę wysokości (do 360 mm) między rampą a karoserią. Pomosty przeładunkowe są zaprojektowane do interakcji z samochodami, które mają w przybliżeniu taką samą wysokość, która różni się od wysokości pochylni.
Pomost przeładunkowy przesuwny - widok ogólny
Kolory standardowe
W celu optymalnej ochrony pomostu przeładunkowego przed korozją, wszystkie stalowe części konstrukcji są najpierw poddawane procesowi piaskowania, a następnie są lakierowane lakierem dwuskładnikowym.
RAL 9005 (Czarny)
RAL 5005 (Niebieski)
Tabela rozmiarów
Parametr | Wskaźnik |
---|---|
Szerokość, mm | 1 200 / 1 500 / 1 800 / 2 000 |
Długość, mm | 1 000 / 1 500 |
Zakres roboczy w zależności od długości platformy, mm | w górę 120-180, w dół 120-180 |
Grubość blachy wierzchniej, mm | 5 |
Tabela rozmiarów
L, mm |
|||||
1500 | |||||
1000 | |||||
1200 | 1500 | 1800 | 2000 | ||
W, mm |
WYMOGI DOTYCZĄCE OBIEKTU BUDOWLANEGO
Pomiar każdej wartości musi być dokonany co najmniej w trzech punktach:
H - wysokość rampy (odległość od podłogi do szczytu rampy);
B - szerokość karoserii (odległość od lewej krawędzi do prawej krawędzi nadwozia);
h - wysokość nadwozia samochodu (odległość od ziemi do podłogi nadwozia samochodu).
WYMAGANIA DOTYCZĄCE PLACU BUDOWY
Przy pomiarze H i B dla ostatecznego rozmiaru przyjmuje się największą wartość, z pomiarem h - najmniejszym.
Naprowadzacze kół.
Zaprojektowane, aby zapewnić szybkie i dokładne parkowanie samochodu w doku oraz zapobiegać uszkodzeniom uszczelniaczym i ścian budynku. Naprowadzacze są zaprojektowane w taki sposób, aby zminimalizować możliwy kontakt z obręczą kół samochodu. Są to rury stalowe o średnicy 159 mm z zaczepami do mocowania i instalowane na placu przed stacją dokującą. Naprowadzacze montuje się na dwa sposoby - na śruby kotwowe lub betonowanie.
Ogrodzenia.
Są instalowane w pomieszczeniach zamkniętych, zaprojektowanych tak, aby zapobiegać uszkodzeniom ścian budynków za pomocą wózka widłowego, zapewniając prawidłowy i bezpieczny ruch w przestrzeni magazynowej i przy wjeździe do doku. Ogrodzenia są okrągłymi rurami o średnicy 100-159 mm, mogą mieć dowolny kształt i są wykonane zgodnie ze szkicami klienta.
Słupki odbojowe.
Zaprojektowane, aby zapobiec uszkodzeniom regałów oraz narożników bram w przypadku uderzenia wózka widłowego, są instalowane przed nimi wewnątrz magazynu. Średnica rury - od 100 do 159 mm.
Lampa oświetleniowa.
Jest przeznaczona oświetlenia platformy przeładunkowej. Mocowana na ramieniu z możliwością regulacji.
Podwójny klin pod koła
Przyjazny w obsłudze, innowacyjny i wytrzymały podwójny klin pod koła, blokujący koła ciężarówki po obu stronach. Ten klin może zostać wyposażony opcjonalnie w detektor optyczny.
Specyfikacja techniczna
Parametr | Znaczenie | Uwaga: |
---|---|---|
Dopuszczalne obciążenie, kg (kN) | 4000 (40) | |
Maksymalne obciążenie punktowe, N / mm² | 1.3 | |
Klasa czyszczenia powierzchni przed malowaniem | Sa 2 | |
Grubość warstwy farby nie jest mniejsza niż, mkm | 60-90 | |
Zakres temperatury roboczej, ° С | -30 do +50 |
Warunki eksploatacji produktu
-
Ważne! Pomosty przeładunkowe przesune są zaprojektowane do pracy z wózkiem paletowym i standardowymi wózkami widłowymi z oponami pneumatycznymi.
-
Aby zapewnić niezawodną i bezproblemową eksploatację mostków przeładunkowych, zaleca się ich regularną kontrolę i serwisowanie.
-
Ręczne podnoszenie i opuszczanie pomostu przeładunkowego odbywa się za pomocą uchwytu.
-
Nie wystawiaj powierzchni pomostu przeładunkowego na uderzenia i nie koliduj z ich wolnym otwieraniem i zamykaniem.
-
Nie dopuścić do zanieczyszczenia szyny ślizgowego mostu ślizgowego i rolki zespołu ślizgowego, osi i tulei mostu.
-
Nie stawaj pod pomostem przeładunkowym podczas jego opuszczania, aby uniknąć obrażeń.
-
Upewnij się, że nie ma żadnych ciał obcych podczas opuszczania pomostu przeładunkowego pod spodem.
Certyfikaty i deklaracje
Certyfikat zgodności (sprzęt do przeładunku)