Mini rampy mechaniczne

Pomost przeładunkowy stacjonarny

Pomosty przeładunkowe stacjonarne służą do organizacji miejsc załadunku i rozładunku, montowane są na otwartej rampie, kompensując, w zależności od modelu, różnicę wysokości (do 360 mm) między rampą a karoserią. Pomosty przeładunkowe są zaprojektowane do interakcji z samochodami, które mają w przybliżeniu taką samą wysokość, która różni się od wysokości pochylni.

Pomost przeładunkowy stacjonarny producent DoorHan
Pomost przeładunkowy stacjonarny - widok ogólny

Obszary aplikacji

Kompleksy magazynowe

Kompleksy magazynowe

Zalety

1
 
Jeszcze łatwiejsze użytkowanie
dzięki ulepszonemu systemowi balansowania,
Mostek przeładunkowy
2
 
Uniwersalność
Instalowane w miejscach gdzie nie ma możliwości aby umieścić rampę przeładunkową
Pomost przeładunkowy stacjonarny
3
 
Nie wymaga zasilania elektrycznego
Pomost przeładunkowy ręczny

Design

Powierzchnia

Blacha łezkowa 8 mm (8/10)

Pomost przeładunkowy wykonany jest z antypoślizgowej blachy ryflowanej wzmocnionej profilami usztywniającymi.

Kolory standardowe

W celu optymalnej ochrony pomostu przeładunkowego przed korozją, wszystkie stalowe części konstrukcji są najpierw poddawane procesowi piaskowania, a następnie są lakierowane lakierem dwuskładnikowym.
RAL-9005

RAL 9005 (Czarny)

RAL-5005

RAL 5005 (Niebieski)

Budowa

  1. Uchwyt pomostu przeładunkowego (z drugiej strony)

  2.  Blokada, która blokuje pomost przeładunkowy w pozycji pionowej

  3.  Warga

  4.  Rama

  5.  Pas sygnalizacyjny żółto-czarny

  6.  Sprężyna

  7.  Mechanizm równoważenia sprężyn pomostu

  8.  Płyta montażowa
Budowa pomostu przeładunkowego mechanicznego

Tabela rozmiarów

Parametr Wskaźnik
Szerokość, mm 1 200 / 1 500 / 1 800 / 2 000
Długość, mm 1 000 / 1 500
Zakres roboczy w zależności od długości platformy, mm w górę 120-180, w dół 120-180
Grubość blachy wierzchniej, mm 5

Przygotowanie obiektu budowlanego

WYMOGI DOTYCZĄCE OBIEKTU BUDOWLANEGO

Pomiar każdej wartości musi być dokonany co najmniej w trzech punktach:
H - wysokość rampy (odległość od podłogi do szczytu rampy);
B - szerokość karoserii (odległość od lewej krawędzi do prawej krawędzi nadwozia);
h - wysokość nadwozia samochodu (odległość od ziemi do podłogi nadwozia samochodu).

WYMAGANIA DOTYCZĄCE PLACU BUDOWY
Przy pomiarze H i B dla ostatecznego rozmiaru przyjmuje się największą wartość, z pomiarem h - najmniejszym.

Standardowe rozwiązania projektowe

Pomost przeładunkowy stacjonarny schemat
Pomost przeładunkowy stacjonarny

Sposoby instalacji

Przygotowanie rampy pod montaż pomostu przeładunkowgo

Montaż natynkowy

Montaż pomostu przeładunkowego przesuwnego odbywa się na przygotowanej rampie.

Podstawowe wyposażenie

Stacjonarny pomost przeładunkowy

Pomost przeładunkowy

Dodatkowe wyposażenie

Platforma wyrównująca z obrotową wargą
Naprowadzacze kół.
Zaprojektowane, aby zapewnić szybkie i dokładne parkowanie samochodu w doku oraz zapobiegać uszkodzeniom uszczelniaczym i ścian budynku. Naprowadzacze są zaprojektowane w taki sposób, aby zminimalizować możliwy kontakt z obręczą kół samochodu. Są to rury stalowe o średnicy 159 mm z zaczepami do mocowania i instalowane na placu przed stacją dokującą. Naprowadzacze montuje się na dwa sposoby - na śruby kotwowe lub betonowanie.
Platforma wyrównująca z obrotową wargą
Ogrodzenia.
Są instalowane w pomieszczeniach zamkniętych, zaprojektowanych tak, aby zapobiegać uszkodzeniom ścian budynków za pomocą wózka widłowego, zapewniając prawidłowy i bezpieczny ruch w przestrzeni magazynowej i przy wjeździe do doku. Ogrodzenia są okrągłymi rurami o średnicy 100-159 mm, mogą mieć dowolny kształt i są wykonane zgodnie ze szkicami klienta.
Platforma wyrównująca z obrotową wargą
Słupki odbojowe.
Zaprojektowane, aby zapobiec uszkodzeniom regałów oraz narożników bram w przypadku uderzenia wózka widłowego, są instalowane przed nimi wewnątrz magazynu. Średnica rury - od 100 do 159 mm.
Platforma wyrównująca z obrotową wargą
Lampa oświetleniowa.
Jest przeznaczona oświetlenia platformy przeładunkowej. Mocowana na ramieniu z możliwością regulacji.
Platforma wyrównująca z obrotową wargą
Podwójny klin pod koła
Przyjazny w obsłudze, innowacyjny i wytrzymały podwójny klin pod koła, blokujący koła ciężarówki po obu stronach. Ten klin może zostać wyposażony opcjonalnie w detektor optyczny.

Specyfikacja techniczna

Parametr Znaczenie Uwaga:
Dopuszczalne obciążenie, kg (kN) 4000 (40)
Maksymalne obciążenie punktowe, N / mm² 1.3
Klasa czyszczenia powierzchni przed malowaniem Sa 2
Grubość warstwy farby nie jest mniejsza niż, mkm 60-90
Zakres temperatury roboczej, ° С -30 do +50

Warunki eksploatacji produktu

  1. Ważne! Pomosty przeładunkowe przesune są zaprojektowane do pracy z wózkiem paletowym i standardowymi wózkami widłowymi z oponami pneumatycznymi.

  2.  Aby zapewnić niezawodną i bezproblemową eksploatację mostków przeładunkowych, zaleca się ich regularną kontrolę i serwisowanie.

  3.  Ręczne podnoszenie i opuszczanie pomostu przeładunkowego odbywa się za pomocą uchwytu.

  4.  Nie wystawiaj powierzchni pomostu przeładunkowego na uderzenia i nie koliduj z ich wolnym otwieraniem i zamykaniem.

  5.  Nie dopuścić do zanieczyszczenia szyny ślizgowego mostu ślizgowego i rolki zespołu ślizgowego, osi i tulei mostu.

  6.  Nie stawaj pod pomostem przeładunkowym podczas jego opuszczania, aby uniknąć obrażeń.

  7.  Upewnij się, że nie ma żadnych ciał obcych podczas opuszczania pomostu przeładunkowego pod spodem.

Certyfikaty i deklaracje

Certyfikat zgodności (sprzęt do przeładunku)
© 2009-2018 DOORHAN Polska. All Rights Reserved.

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość korzystania z naszej witryny. Przeglądając tę witrynę, zgadzasz się na korzystanie z plików cookie. [Zobacz dokumentację Polityki prywatności RODO]