Rampa przeładunkowa konsolowa z wargą uchylną
Hydrauliczne rampy przeładunkowe z wagą na zawiasie typu DLHHiC to typowe urządzenia do przeładowywania miejsc. Po uruchomieniu platforma unosi się, a warga obracając się, otwiera się. Platforma jest obniżana, aż osiągnie podłogę karoserii. Po zakończeniu operacji załadunku i rozładunku platforma zostaje podniesiona, warga zostaje obniżona, a platforma wraca do pierwotnego położenia. Platforma ma uniwersalny typ instalacji.
![Platforma wyrównująca z obrotową wargą Platforma wyrównująca z obrotową wargą](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/DLHHIC_general_view_2.jpg)
Podstawowe zalety:
- długość wargi wynosi 400 mm (jest możliwe przedłużenie do 500 mm);
- przy pracy z pochyloną ciężarówką możliwy jest przechył boczny w zakresie do 100mm;
- dzięki żółto-czarnemu pasowi ostrzegawczemu widać, czy rampa przeładunkowa znajduje się wyżej od klapy;
- podpory zapewniają bezpieczny ruch w poprzek rampy przeładunkowej;
- system bezpieczeństwa urządzenia hydraulicznego natychmiast zatrzymuje mostek w przypadku pęknięcia węża albo niespodziewanego odjazdu samochodu w czasie pracy;
- boczne zasłony bezpieczeństwa zapobiegają możliwości dostania się nóg personelu obsługi do szczeliny między mostkiem, a zagłębieniem pod nim podczas pracy;
- mechanizm blokowania zapewnia bezpieczeństwo przy obsłudze technicznej i naprawach rampy przeładunkowej.
Kolory standardowe
W celu optymalnej ochrony rampy przeładunkowej przed korozją, wszystkie stalowe części konstrukcji są najpierw poddawane procesowi piaskowania, a następnie są lakierowane lakierem dwuskładnikowym.
![RAL-9005 RAL-9005](/images/kolory-standardowe/RAL-9005.jpg)
RAL 9005 (Czarny)
![RAL-5005 RAL-5005](/images/kolory-standardowe/RAL-5005.jpg)
RAL 5005 (Niebieski)
Tabela rozmiarów
Parametr | Wskaźnik |
---|---|
Długość rampy o dopuszczalnym obciążeniu 6000 kg (60 kN) *, mm | 2 500 / 3 000 / 3 500 |
Długość rampy o dopuszczalnym obciążeniu 10 000 kg (100 kN) *, mm | 2 000 / 2 500 / 3 000 |
Szerokość rampy, mm | 1 800 / 2 000 / 2 200 |
Zakres roboczy w zależności od długości rampy, mm | | Długość rampy | W górę | W dół | 7 ° |
| 2 500 | 655 | 310 | 260 | |
| 3 000 | 710 | 305 | 320 | |
| 3 500 | 775 | 300 | 380 | |
| 4 000 | 835 | 295 | 440 | |
| 4 500 | 895 | 290 | 500 |
![Platforma wyrównująca z obrotową wargą Platforma wyrównująca z obrotową wargą](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/Swing-lip_400_mm.jpg)
Standardowa warga wynosi 400 mm. Faza 35 mm. Solidna, bez segmentów, prostokątny kształt do użytku z flotą samochodów o tej samej szerokości.
![Platforma wyrównująca z obrotową wargą Platforma wyrównująca z obrotową wargą](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/Swing-lip_tappered.jpg)
Warga w kształcie klina. Faza 35 mm. Cała, bez segmentów. Stosowana w przypadkach, gdy samochód nie jest zaparkowany dokładnie pośrodku doku, co pozwala uniknąć uszkodzenia samochodu, a także pracy z samochodami o różnych szerokościach.
![Platforma wyrównująca z obrotową wargą Platforma wyrównująca z obrotową wargą](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/Swing-lip_3_segments.jpg)
Warga podzielona. Faza 35 mm. Jest wykonywana z 3 segmentami. Składanie jednego lub dwóch segmentów bocznych umożliwia wykorzystanie rampy do samochodów o szerokości mniejszej niż standardowa. Dostępne tylko dla ramp o ładowności 6000 kg.
![Platforma wyrównująca z obrotową wargą Platforma wyrównująca z obrotową wargą](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/Swing-lip_without_bending.jpg)
Warga bez zakrętu. Faza 35 mm. Solidna, bez segmentów, prostokątny kształt do użytku z flotą samochodów o tej samej szerokości. Stosowania w przypadku korzystania z samochodów ciężarowych o niskim i bardzo niskim prześwitem.
![Platforma wyrównująca z obrotową wargą Platforma wyrównująca z obrotową wargą](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/DLHH_base_DCUH-1.jpg)
Jednostka sterująca DCUH-1.
Podstawowya. Moc 380V 3 fazy. Platforma jest kontrolowana przez przytrzymanie przycisku. Powrót do pozycji parkowania przez przytrzymanie przycisku. Blokowanie rampy, przy zamkniętej bramie.
![Platforma wyrównująca z obrotową wargą Platforma wyrównująca z obrotową wargą](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/DLHH_base_DCUH-2.jpg)
Jednostka sterująca DCUH-2.
Z zaawansowanymi funkcjami. Moc 380V 3 fazowa. Platforma jest kontrolowana przez przytrzymanie przycisku. Automatyczny powrót do pozycji parkowania poprzez jednokrotne naciśnięcie przycisku AUTO. Blokowanie rampy, przy zamkniętej bramie. Możliwość podłączenia zewnętrznego / wewnętrznego sygnalizatora świetlnego. Oświetlenie platformy. Wskaźnik potrzeby wykonania konserwacji technicznej. Cyfrowy wyświetlacz.
![Platforma wyrównująca z obrotową wargą Platforma wyrównująca z obrotową wargą](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/DLHH_base_DCUH-3.jpg)
Jednostka sterująca DCUH-3.
Kompleksowe urządzenie do kontrolowania elementów doku. Moc 380V 3 fazy. Platforma jest kontrolowana przez przytrzymanie przycisku. Automatyczny powrót do pozycji parkowania poprzez jednokrotne naciśnięcie przycisku AUTO. Blokowanie rampy przy zamkniętej bramie. Możliwość podłączenia zewnętrznego / wewnętrznego sygnalizatora świetlnego. Oświetlenie plaformy. Wskaźnik konserwacji. Cyfrowy wyświetlacz. Sterowanie napędem bramy. Zarządzanie nadmuchiwaną śluzą uszczelniającą.
![Platforma wyrównująca z obrotową wargą Platforma wyrównująca z obrotową wargą](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/DLHH_additional_complete_2.jpg)
Czujnik fotoelektryczny.
Przeznaczony jest do wzajemnego blokowania rampy i bram segmentowej. Przy zamkniętej bramie czujnik blokuje sterowanie pomostem, aby uniknąć uszkodzenia bramy.
![Platforma wyrównująca z obrotową wargą Platforma wyrównująca z obrotową wargą](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/DLHH_additional_complete_TRAFFICLIGHT.jpg)
Sygnalizacja Traffic-light-LED.
Jest przeznaczona do zapewnienia bezpiecznego przemieszczania samochodu i wózka widłowego w momencie wejścia / wyjścia i procesu ładowania. Może być podłączona do sterowników serii DCUH-2, DCUH-3.
![Platforma wyrównująca z obrotową wargą Platforma wyrównująca z obrotową wargą](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/oswietlenie_ladowni.jpg)
Lampa oświetleniowa.
Jest przeznaczona oświetlenia platformy przeładunkowej. Mocowana na ramieniu z możliwością regulacji.
![Platforma wyrównująca z obrotową wargą Platforma wyrównująca z obrotową wargą](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/DE_option_wheel_guides.jpg)
Naprowadzacze kół.
Zaprojektowane, aby zapewnić szybkie i dokładne parkowanie samochodu w doku oraz zapobiegać uszkodzeniom uszczelniaczym i ścian budynku. Naprowadzacze są zaprojektowane w taki sposób, aby zminimalizować możliwy kontakt z obręczą kół samochodu. Są to rury stalowe o średnicy 159 mm z zaczepami do mocowania i instalowane na placu przed stacją dokującą. Naprowadzacze montuje się na dwa sposoby - na śruby kotwowe lub betonowanie.
![Platforma wyrównująca z obrotową wargą Platforma wyrównująca z obrotową wargą](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/DE_option_guard.jpg)
Ogrodzenia.
Są instalowane w pomieszczeniach zamkniętych, zaprojektowanych tak, aby zapobiegać uszkodzeniom ścian budynków za pomocą wózka widłowego, zapewniając prawidłowy i bezpieczny ruch w przestrzeni magazynowej i przy wjeździe do doku. Ogrodzenia są okrągłymi rurami o średnicy 100-159 mm, mogą mieć dowolny kształt i są wykonane zgodnie ze szkicami klienta.
![Platforma wyrównująca z obrotową wargą Platforma wyrównująca z obrotową wargą](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/DE_option_column.jpg)
Słupki odbojowe.
Zaprojektowane, aby zapobiec uszkodzeniom regałów oraz narożników bram w przypadku uderzenia wózka widłowego, są instalowane przed nimi wewnątrz magazynu. Średnica rury - od 100 do 159 mm.
![Platforma wyrównująca z obrotową wargą Platforma wyrównująca z obrotową wargą](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/DLHH_additional_complete_1.jpg)
Gniazdo do zabetonowania.
Produkowane jest zgodnie z wymiarami montażowymi rampy przeładunkowej.
![Platforma wyrównująca z obrotową wargą Platforma wyrównująca z obrotową wargą](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/DE_option_bumper_250x250.jpg)
Artykułk «BR250x250x100».
Podstawowy. Gumowy zderzak 250х250х100 mm. Zapewnia bezpieczne wejście ciężarówki do miejsca załadunku i zapobiega uszkodzeniom ścian budynku. Wymiary montażowe, w sekcji «Rysunki».
![Platforma wyrównująca z obrotową wargą Platforma wyrównująca z obrotową wargą](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/DE_option_Bumper_450x250.jpg)
Artykuł «BR450x250x100».
Podstawowy. Gumowy zderzak 450x250x100 mm. Zapewnia bezpieczne wejście ciężarówki do miejsca załadunku i zapobiega uszkodzeniom ścian budynku. Wymiary montażowe, w sekcji «Rysunki».
![Platforma wyrównująca z obrotową wargą Platforma wyrównująca z obrotową wargą](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/bumper_new5.jpg)
Artykuł «BRC510х250х330».
Jest on zbudowany na podstawie zderzaka 450x250x100 mm. Zderzak gumowy 510x250x330 mm (wymiary zewnętrzne) typ konsolowy. Zapewnia bezpieczne wejście ciężarówki do miejsca załadunku i zapobiega uszkodzeniom ścian budynku. Używany w przypadku, gdy wysokość nadwozia samochodu może być większa niż wysokość rampy. Aby uzyskać wymiary montażowe, patrz «Rysunki».
![Platforma wyrównująca z obrotową wargą Platforma wyrównująca z obrotową wargą](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/bumper_new.jpg)
Artykuł «BRM610х250х175».
Jest on zbudowany na podstawie zderzaka 450x250x100 mm. Gumowy zderzak 610х250х175 mm (wymiary zewnętrzne) jest ruchomy. Podąża on za ruchami wózka w górę i w dół podczas załadunku / rozładunku. Ma znacznie większą odporność na zużycie dzięki mobilności. Aby uzyskać wymiary montażowe, patrz «Rysunki».
![Platforma wyrównująca z obrotową wargą Platforma wyrównująca z obrotową wargą](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/bumper_new2.jpg)
Artykuł «BRM600х364х110».
Jest on zbudowany na podstawie zderzaka 450x250x100 mm. Gumowy zderzak 600х364х110 mm (wymiary zewnętrzne) jest ruchomy. Podąża on za ruchami wózka w górę i w dół podczas załadunku / rozładunku. Ma znacznie większą odporność na zużycie dzięki mobilności. Można go używać tylko z rampami z teleskopową wargą o długości 1000 mm. Aby uzyskać wymiary montażowe, patrz «Rysunki».
![Platforma wyrównująca z obrotową wargą Platforma wyrównująca z obrotową wargą](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/bumper_new4.jpg)
Artykuł «BRSP (16) 465х250х165».
Jest on zbudowany na podstawie zderzaka 450x250x100 mm. Zderzak 465х250х16 mm (wymiary zewnętrzne) ze stalową pokrywą roboczą o grubości 16 mm. Składa się z wypełniacza amortyzującego (gumowy zderzak 450x250x100 mm), który jest pokryty twardą zewnętrzną stalową płytą. Aby uzyskać wymiary montażowe, patrz «Rysunki».
![Platforma wyrównująca z obrotową wargą Platforma wyrównująca z obrotową wargą](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/bumper_new3.jpg)
Artykuł «BRSP (16) 465х250х165S».
Jest on zbudowany na podstawie zderzaka 450x250x100 mm. Zderzak ma wymiary 465x250x165 mm (wymiary zewnętrzne) ze stalową pokrywą roboczą o grubości 16 mm i czujnikiem parkowania. Składa się z wypełniacza amortyzującego (gumowy zderzak 450x250x100 mm), który jest zamknięty mocną zewnętrzną stalową płytą i czujnikiem, co zapewnia bezpieczne dokowanie ciężarówki. Używany w systemie z radarem parkingowym. Aby uzyskać wymiary montażowe, patrz «Rysunki».
![Platforma wyrównująca z obrotową wargą Platforma wyrównująca z obrotową wargą](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/bumper_new4.jpg)
Artykuł «BRSP (10) 460х250х160».
Jest on zbudowany na podstawie zderzaka 450x250x100 mm. Zderzak 460h250h160 mm (wymiary zewnętrzne) ze stalową podkładką roboczą o grubości 10 mm. Składa się z wypełniacza amortyzującego (gumowy zderzak 450x250x100 mm), który jest pokryty twardą zewnętrzną stalową płytą. Aby uzyskać wymiary montażowe, patrz «Rysunki».
![Platforma wyrównująca z obrotową wargą Platforma wyrównująca z obrotową wargą](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/kliny_podwojne.jpg)
Podwójny klin pod koła
Przyjazny w obsłudze, innowacyjny i wytrzymały podwójny klin pod koła, blokujący koła ciężarówki po obu stronach. Ten klin może zostać wyposażony opcjonalnie w detektor optyczny.
Specyfikacja techniczna
Parametr | Znaczenie | Uwagi |
---|---|---|
Długość, mm | 2 000/2 500/3 000 | |
Masa produktu, kg | ||
Dopuszczalne obciążenie, kg (kN) | 6 000 (60) / 10 000 (100) | |
Maksymalne obciążenie punktowe, N / mm² | 1.3 | górny arkusz 6 mm |
Maksymalne obciążenie punktowe, N / mm² | 6.5 | górny arkusz 8 mm |
Moc, W | 750 | napęd elektryczny pompy hydraulicznej |
Napięcie zasilania, V | 380, 3 fazy | |
Napięcie zasilania, V | 24 | napięcie sterujące |
Stopień ochrony IP | IP54 | |
Klasa czyszczenia powierzchni przed malowaniem | Sa 2 | |
Grubość warstwy farby nie jest mniejsza niż, mkm | 60 | |
Zakres temperatury roboczej, ° С | -30 do +50 | |
Liczba cylindrów podnoszących, szt. | 1 | 2 (jako opcja) |
Płyn roboczy | Mobil DTE10 EXCEL |
Warunki eksploatacji produktu
- Aby zapewnić niezawodne i płynne działanie rampy przeładunkowej, zaleca się jej regularną kontrolę i serwisowanie.
- Podczas kontroli rampy przeładunkowej upewnij się, że ludzie i towary nie znajdują się w obszarze roboczym.
- Podczas pracy rampy przeładunkowej, brama musi być całkowicie otwarta.
- Upewnij się, że samochód jest zaparkowany w prawidłowej pozycji. Jeśli istnieje ryzyko poruszania się pojazdu, zamocuj koła za pomocą stoperów kół.
- Przed załadowaniem / rozładowaniem upewnij się, że rampa przeładunkowa leży całkowicie na posadzce pojazdu. Minimalna odległość ramp wejściowych do karoserii wynosi 100 mm.
- Jednostka sterująca musi być umieszczona w taki sposób, aby operator mógł zawsze kontrolować proces załadunku / rozładunku.
Dodatkowe informacje
-
Sprzęt do podnoszenia i instalacji:- wózek widłowy (minimalny udźwig - 35 kN, długość wideł - nie mniej niż 2 000 mm);- dźwig (minimalny udźwig - 20 kN).
-
Sprzęt do instalacji:- spawarka (5-200 A) lub podobna;- elektrody do spawania 3 mm.
Certyfikaty i deklaracje
Certyfikat zgodności (sprzęt do przeładunku)