Rampy mechaniczne z wargą na zawiasie

Rampa przeładunkowa mechaniczna z wargą uchylną

Mechaniczna platforma wyrównawcza serii MODLi nie wymaga zasilania, może być stosowana w przypadkach, w których nie ma elektryczności i nie ma możliwości zainstalowania platformy elektrohydraulicznej. Platforma mechaniczna podnosi się ręcznie, z siłą dwóch osób, podczas gdy warga obraca się automatycznie. Platforma jest opuszczana, aż dotrze do karoserii samochodu. Po zakończeniu prac platforma zostaje podniesiona, warga opuszczona, a platforma wraca do pierwotnego położenia. Montaż odbywa się metodą wbudowaną lub podwieszaną.

Platforma wyrównująca z obrotową wargą

Podstawowe zalety:

  • długość klapy wynosi 400 mm;
  • przy pracy z pochyloną ciężarówką możliwy jest przechył boczny w zakresie do 100mm;
  • dzięki żółto-czarnemu pasowi ostrzegawczemu widać, czy rampa przeładunkowa znajduje się wyżej od klapy;
  • podpory zapewniają bezpieczny ruch w poprzek rampy;
  • boczne zasłony bezpieczeństwa zapobiegają możliwości dostania się nóg personelu obsługi do szczeliny między mostkiem, a zagłębieniem pod nim podczas pracy;
  • mechanizm blokowania zapewnia bezpieczeństwo przy obsłudze technicznej i naprawach rampy.

Obszary aplikacji

Kompleksy magazynowe

Kompleksy magazynowe

Zalety

1
 
Ochrona przed korozją
Malowanie proszkowe,
wstępna obróbka powierzchni w komorze śrutowniczej
4_rampy_1.2.jpg
2
 
Długa żywotność
Przy intesywnym użytkowaniu
dzięki precyzyjym
zrobotyzowanym spawom
4_rampy.jpg
3
 
Dostępność
«pakietów zimowych»
Do stosowania w miejscach o ekstremalnie niskich temperaturach
4_stoly_podnaszace_3.2 .jpg
4
 
Kompleksowe rozwiązanie
Pełne spektrum urządzeń przeładunkowych od jednego producenta
2_uszczelniacze_4.2.jpg

Design

Powierzchnia

Blacha łezkowa 8 mm (8/10)

Pomost i warga wykonane są z antypoślizgowej blachy ryflowanej wzmocnionej profilami usztywniającymi.

Kolory standardowe

W celu optymalnej ochrony rampy przed korozją, wszystkie stalowe części konstrukcji są najpierw poddawane procesowi piaskowania, a następnie są lakierowane lakierem dwuskładnikowym.
RAL-9005

RAL 9005 (Czarny)

RAL-5005

RAL 5005 (Niebieski)

Budowa

  1. Mechanizm tłumienia wargi

  2. Boczne blachy zabezpieczające

  3. Warga

  4. Mechanizm balansujący platformy

  5. Mechanizm otwierający wargę

  6. Platforma

  7. Rama

  8. Czarno-żółte pasy ostrzegawcze

  9. Uchwyty do podnoszenia platformy

  10. Przekładnia łańcuchowa sterująca wargą

Platforma wyrównująca z obrotową wargą

Tabela rozmiarów

Parametr Wskaźnik
Długość rampy o dopuszczalnym obciążeniu 6000 kg (60 kN) *, mm 2 500
Szerokość rampy, mm 1 800 / 2 000

Przygotowanie gniazda

WYMOGI DOTYCZĄCE OBIEKTU BUDOWLANEGO

Gniazda dla ramp w zależności od rodzaju rampy i metody montażu wykonuje się zgodnie z rysunkami «Schemat przygotowania gniazda» w sekcji «Rysunki»
Platforma wyrównująca z obrotową wargą

Standardowe rozwiązania projektowe

Platforma wyrównująca z obrotową wargą
Standardowa warga wynosi 400 mm. Faza 35 mm. Solidna, bez segmentów, prostokątny kształt do użytku z flotą samochodów o tej samej szerokości.
Platforma wyrównująca z obrotową wargą
Warga w kształcie klina. Faza 35 mm. Cała, bez segmentów. Stosowana w przypadkach, gdy samochód nie jest zaparkowany dokładnie pośrodku doku, co pozwala uniknąć uszkodzenia samochodu, a także pracy z samochodami o różnych szerokościach.
Platforma wyrównująca z obrotową wargą
Warga bez zakrętu. Faza 35 mm. Solidna, bez segmentów, prostokątny kształt do użytku z flotą samochodów o tej samej szerokości. Stosowania w przypadku korzystania z samochodów ciężarowych o niskim i bardzo niskim prześwitem.

Sposoby instalacji

Platforma wyrównująca z obrotową wargą

Montaż wbudowany

Platforma wyrównująca z obrotową wargą

Montaż podwieszany

Podstawowe wyposażenie

Platforma wyrównująca z obrotową wargą

Rampa przeładunkowa

Platforma wyrównująca z obrotową wargą

Uszczelka boczna

Dodatkowe wyposażenie

Platforma wyrównująca z obrotową wargą
Naprowadzacze kół.
Zaprojektowane, aby zapewnić szybkie i dokładne parkowanie samochodu w doku oraz zapobiegać uszkodzeniom uszczelniaczym i ścian budynku. Naprowadzacze są zaprojektowane w taki sposób, aby zminimalizować możliwy kontakt z obręczą kół samochodu. Są to rury stalowe o średnicy 159 mm z zaczepami do mocowania i instalowane na placu przed stacją dokującą. Naprowadzacze montuje się na dwa sposoby - na śruby kotwowe lub betonowanie.
Platforma wyrównująca z obrotową wargą
Ogrodzenia.
Są instalowane w pomieszczeniach zamkniętych, zaprojektowanych tak, aby zapobiegać uszkodzeniom ścian budynków za pomocą wózka widłowego, zapewniając prawidłowy i bezpieczny ruch w przestrzeni magazynowej i przy wjeździe do doku. Ogrodzenia są okrągłymi rurami o średnicy 100-159 mm, mogą mieć dowolny kształt i są wykonane zgodnie ze szkicami klienta.
Platforma wyrównująca z obrotową wargą
Słupki odbojowe.
Zaprojektowane, aby zapobiec uszkodzeniom regałów oraz narożników bram w przypadku uderzenia wózka widłowego, są instalowane przed nimi wewnątrz magazynu. Średnica rury - od 100 do 159 mm.
Platforma wyrównująca z obrotową wargą
Gniazdo do zabetonowania.
Produkowane jest zgodnie z wymiarami montażowymi rampy przeładunkowej.
Platforma wyrównująca z obrotową wargą
Artykułk «BR250x250x100».
Podstawowy. Gumowy zderzak 250х250х100 mm. Zapewnia bezpieczne wejście ciężarówki do miejsca załadunku i zapobiega uszkodzeniom ścian budynku. Wymiary montażowe, w sekcji «Rysunki».
Platforma wyrównująca z obrotową wargą
Artykuł «BR450x250x100».
Podstawowy. Gumowy zderzak 450x250x100 mm. Zapewnia bezpieczne wejście ciężarówki do miejsca załadunku i zapobiega uszkodzeniom ścian budynku. Wymiary montażowe, w sekcji «Rysunki».
Platforma wyrównująca z obrotową wargą
Artykuł «BRC510х250х330».
Jest on zbudowany na podstawie zderzaka 450x250x100 mm. Zderzak gumowy 510x250x330 mm (wymiary zewnętrzne) typ konsolowy. Zapewnia bezpieczne wejście ciężarówki do miejsca załadunku i zapobiega uszkodzeniom ścian budynku. Używany w przypadku, gdy wysokość nadwozia samochodu może być większa niż wysokość rampy. Aby uzyskać wymiary montażowe, patrz «Rysunki».
Platforma wyrównująca z obrotową wargą
Artykuł «BRM610х250х175».
Jest on zbudowany na podstawie zderzaka 450x250x100 mm. Gumowy zderzak 610х250х175 mm (wymiary zewnętrzne) jest ruchomy. Podąża on za ruchami wózka w górę i w dół podczas załadunku / rozładunku. Ma znacznie większą odporność na zużycie dzięki mobilności. Aby uzyskać wymiary montażowe, patrz «Rysunki».
Platforma wyrównująca z obrotową wargą
Metalowy zderzak z wkładką przepustnicy
Jest to zderzak hybrydowy, to połączenie ruchomego zderzaka i zderzaka z metalową płytą. Składa się z uchwytu, wkładki tłumiącej wykonanej z gumowych wiórów i ruchomej, solidnej zewnętrznej pokrywy stalowej, która jest w stanie poruszać się po ruchach nadwozia samochodu.
Platforma wyrównująca z obrotową wargą
Artykuł «BRSP (16) 465х250х165».
Jest on zbudowany na podstawie zderzaka 450x250x100 mm. Zderzak 465х250х16 ​​mm (wymiary zewnętrzne) ze stalową pokrywą roboczą o grubości 16 mm. Składa się z wypełniacza amortyzującego (gumowy zderzak 450x250x100 mm), który jest pokryty twardą zewnętrzną stalową płytą. Aby uzyskać wymiary montażowe, patrz «Rysunki».
Platforma wyrównująca z obrotową wargą
Artykuł «BRSP (16) 465х250х165S».
Jest on zbudowany na podstawie zderzaka 450x250x100 mm. Zderzak ma wymiary 465x250x165 mm (wymiary zewnętrzne) ze stalową pokrywą roboczą o grubości 16 mm i czujnikiem parkowania. Składa się z wypełniacza amortyzującego (gumowy zderzak 450x250x100 mm), który jest zamknięty mocną zewnętrzną stalową płytą i czujnikiem, co zapewnia bezpieczne dokowanie ciężarówki. Używany w systemie z radarem parkingowym. Aby uzyskać wymiary montażowe, patrz «Rysunki».
Platforma wyrównująca z obrotową wargą
Artykuł «BRSP (10) 460х250х160».
Jest on zbudowany na podstawie zderzaka 450x250x100 mm. Zderzak 460h250h160 mm (wymiary zewnętrzne) ze stalową podkładką roboczą o grubości 10 mm. Składa się z wypełniacza amortyzującego (gumowy zderzak 450x250x100 mm), który jest pokryty twardą zewnętrzną stalową płytą. Aby uzyskać wymiary montażowe, patrz «Rysunki».
Platforma wyrównująca z obrotową wargą
Podwójny klin pod koła
Przyjazny w obsłudze, innowacyjny i wytrzymały podwójny klin pod koła, blokujący koła ciężarówki po obu stronach. Ten klin może zostać wyposażony opcjonalnie w detektor optyczny.
Platforma wyrównująca z obrotową wargą
Lampa oświetleniowa.
Jest przeznaczona oświetlenia platformy przeładunkowej. Mocowana na ramieniu z możliwością regulacji.

Specyfikacja techniczna

Parametr Znaczenie Uwagi
Długość, mm 2500
Masa produktu, kg 850
Dopuszczalne obciążenie, kg (kN) 6 000 (60)
Maksymalne obciążenie punktowe, N / mm² 1.3 górny arkusz 6 mm
Klasa czyszczenia powierzchni przed malowaniem Sa 2
Grubość warstwy farby nie jest mniejsza niż, mkm 60
Zakres temperatury roboczej, ° С -30 do +50

Warunki eksploatacji produktu

  1. Aby zapewnić niezawodne i płynne działanie platformy poziomującej, zaleca się jej regularną kontrolę i serwisowanie.

  2. Podczas kontroli platformy poziomującej upewnij się, że ludzie i towary nie znajdują się w obszarze roboczym.

  3. Podczas pracy platformy poziomującej brama musi być całkowicie otwarta.

  4. Upewnij się, że samochód jest zaparkowany w prawidłowej pozycji. Jeśli istnieje ryzyko poruszania się pojazdu, zamocuj koła za pomocą stoperów kół.

  5. Przed załadowaniem / rozładowaniem upewnij się, że rampa leży całkowicie na posadzce pojazdu. Minimalna odległość ramp wejściowych do karoserii wynosi 100 mm.

  6. Jednostka sterująca musi być umieszczona w taki sposób, aby operator mógł zawsze kontrolować proces załadunku / rozładunku.

Dodatkowe informacje

  1. Sprzęt do podnoszenia i instalacji:

    - wózek widłowy (minimalny udźwig - 35 kN, długość wideł - nie mniej niż 2 000 mm);

    - dźwig (minimalny udźwig - 20 kN).

  2.  Sprzęt do instalacji:

    - spawarka (5-200 A) lub podobna;

    - elektrody do spawania 3 mm.

Certyfikaty i deklaracje

Certyfikat zgodności (sprzęt do przeładunku)