Rampa przeładunkowa mechaniczna z wargą uchylną
Mechaniczna platforma wyrównawcza serii MODLi nie wymaga zasilania, może być stosowana w przypadkach, w których nie ma elektryczności i nie ma możliwości zainstalowania platformy elektrohydraulicznej. Platforma mechaniczna podnosi się ręcznie, z siłą dwóch osób, podczas gdy warga obraca się automatycznie. Platforma jest opuszczana, aż dotrze do karoserii samochodu. Po zakończeniu prac platforma zostaje podniesiona, warga opuszczona, a platforma wraca do pierwotnego położenia. Montaż odbywa się metodą wbudowaną lub podwieszaną.
![Platforma wyrównująca z obrotową wargą Platforma wyrównująca z obrotową wargą](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/MODL_general_view_2.jpg)
Podstawowe zalety:
- długość klapy wynosi 400 mm;
- przy pracy z pochyloną ciężarówką możliwy jest przechył boczny w zakresie do 100mm;
- dzięki żółto-czarnemu pasowi ostrzegawczemu widać, czy rampa przeładunkowa znajduje się wyżej od klapy;
- podpory zapewniają bezpieczny ruch w poprzek rampy;
- boczne zasłony bezpieczeństwa zapobiegają możliwości dostania się nóg personelu obsługi do szczeliny między mostkiem, a zagłębieniem pod nim podczas pracy;
- mechanizm blokowania zapewnia bezpieczeństwo przy obsłudze technicznej i naprawach rampy.
1
Ochrona przed korozją
Malowanie proszkowe,
wstępna obróbka powierzchni w komorze śrutowniczej
![4_rampy_1.2.jpg 4_rampy_1.2.jpg](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/4_rampy_1.2.jpg)
2
Długa żywotność
Przy intesywnym użytkowaniu
dzięki precyzyjym
zrobotyzowanym spawom
![4_rampy.jpg 4_rampy.jpg](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/4_rampy.jpg)
3
Dostępność
«pakietów zimowych»
Do stosowania w miejscach o ekstremalnie niskich temperaturach
4
Kompleksowe rozwiązanie
Pełne spektrum urządzeń przeładunkowych od jednego producenta
![2_uszczelniacze_4.2.jpg 2_uszczelniacze_4.2.jpg](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/2_uszczelniacze_4.2.jpg)
Kolory standardowe
W celu optymalnej ochrony rampy przed korozją, wszystkie stalowe części konstrukcji są najpierw poddawane procesowi piaskowania, a następnie są lakierowane lakierem dwuskładnikowym.
![RAL-9005 RAL-9005](/images/kolory-standardowe/RAL-9005.jpg)
RAL 9005 (Czarny)
![RAL-5005 RAL-5005](/images/kolory-standardowe/RAL-5005.jpg)
RAL 5005 (Niebieski)
Tabela rozmiarów
Parametr | Wskaźnik |
---|---|
Długość rampy o dopuszczalnym obciążeniu 6000 kg (60 kN) *, mm | 2 500 |
Szerokość rampy, mm | 1 800 / 2 000 |
![Platforma wyrównująca z obrotową wargą Platforma wyrównująca z obrotową wargą](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/Swing-lip_400_mm.jpg)
Standardowa warga wynosi 400 mm. Faza 35 mm. Solidna, bez segmentów, prostokątny kształt do użytku z flotą samochodów o tej samej szerokości.
![Platforma wyrównująca z obrotową wargą Platforma wyrównująca z obrotową wargą](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/Swing-lip_tappered.jpg)
Warga w kształcie klina. Faza 35 mm. Cała, bez segmentów. Stosowana w przypadkach, gdy samochód nie jest zaparkowany dokładnie pośrodku doku, co pozwala uniknąć uszkodzenia samochodu, a także pracy z samochodami o różnych szerokościach.
![Platforma wyrównująca z obrotową wargą Platforma wyrównująca z obrotową wargą](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/Swing-lip_without_bending.jpg)
Warga bez zakrętu. Faza 35 mm. Solidna, bez segmentów, prostokątny kształt do użytku z flotą samochodów o tej samej szerokości. Stosowania w przypadku korzystania z samochodów ciężarowych o niskim i bardzo niskim prześwitem.
![Platforma wyrównująca z obrotową wargą Platforma wyrównująca z obrotową wargą](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/DE_option_wheel_guides.jpg)
Naprowadzacze kół.
Zaprojektowane, aby zapewnić szybkie i dokładne parkowanie samochodu w doku oraz zapobiegać uszkodzeniom uszczelniaczym i ścian budynku. Naprowadzacze są zaprojektowane w taki sposób, aby zminimalizować możliwy kontakt z obręczą kół samochodu. Są to rury stalowe o średnicy 159 mm z zaczepami do mocowania i instalowane na placu przed stacją dokującą. Naprowadzacze montuje się na dwa sposoby - na śruby kotwowe lub betonowanie.
![Platforma wyrównująca z obrotową wargą Platforma wyrównująca z obrotową wargą](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/DE_option_guard.jpg)
Ogrodzenia.
Są instalowane w pomieszczeniach zamkniętych, zaprojektowanych tak, aby zapobiegać uszkodzeniom ścian budynków za pomocą wózka widłowego, zapewniając prawidłowy i bezpieczny ruch w przestrzeni magazynowej i przy wjeździe do doku. Ogrodzenia są okrągłymi rurami o średnicy 100-159 mm, mogą mieć dowolny kształt i są wykonane zgodnie ze szkicami klienta.
![Platforma wyrównująca z obrotową wargą Platforma wyrównująca z obrotową wargą](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/DE_option_column.jpg)
Słupki odbojowe.
Zaprojektowane, aby zapobiec uszkodzeniom regałów oraz narożników bram w przypadku uderzenia wózka widłowego, są instalowane przed nimi wewnątrz magazynu. Średnica rury - od 100 do 159 mm.
![Platforma wyrównująca z obrotową wargą Platforma wyrównująca z obrotową wargą](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/DLHH_additional_complete_1.jpg)
Gniazdo do zabetonowania.
Produkowane jest zgodnie z wymiarami montażowymi rampy przeładunkowej.
![Platforma wyrównująca z obrotową wargą Platforma wyrównująca z obrotową wargą](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/DE_option_bumper_250x250.jpg)
Artykułk «BR250x250x100».
Podstawowy. Gumowy zderzak 250х250х100 mm. Zapewnia bezpieczne wejście ciężarówki do miejsca załadunku i zapobiega uszkodzeniom ścian budynku. Wymiary montażowe, w sekcji «Rysunki».
![Platforma wyrównująca z obrotową wargą Platforma wyrównująca z obrotową wargą](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/DE_option_Bumper_450x250.jpg)
Artykuł «BR450x250x100».
Podstawowy. Gumowy zderzak 450x250x100 mm. Zapewnia bezpieczne wejście ciężarówki do miejsca załadunku i zapobiega uszkodzeniom ścian budynku. Wymiary montażowe, w sekcji «Rysunki».
![Platforma wyrównująca z obrotową wargą Platforma wyrównująca z obrotową wargą](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/bumper_new5.jpg)
Artykuł «BRC510х250х330».
Jest on zbudowany na podstawie zderzaka 450x250x100 mm. Zderzak gumowy 510x250x330 mm (wymiary zewnętrzne) typ konsolowy. Zapewnia bezpieczne wejście ciężarówki do miejsca załadunku i zapobiega uszkodzeniom ścian budynku. Używany w przypadku, gdy wysokość nadwozia samochodu może być większa niż wysokość rampy. Aby uzyskać wymiary montażowe, patrz «Rysunki».
![Platforma wyrównująca z obrotową wargą Platforma wyrównująca z obrotową wargą](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/bumper_new.jpg)
Artykuł «BRM610х250х175».
Jest on zbudowany na podstawie zderzaka 450x250x100 mm. Gumowy zderzak 610х250х175 mm (wymiary zewnętrzne) jest ruchomy. Podąża on za ruchami wózka w górę i w dół podczas załadunku / rozładunku. Ma znacznie większą odporność na zużycie dzięki mobilności. Aby uzyskać wymiary montażowe, patrz «Rysunki».
![Platforma wyrównująca z obrotową wargą Platforma wyrównująca z obrotową wargą](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/DE_option_bumper_steel.jpg)
Metalowy zderzak z wkładką przepustnicy
Jest to zderzak hybrydowy, to połączenie ruchomego zderzaka i zderzaka z metalową płytą. Składa się z uchwytu, wkładki tłumiącej wykonanej z gumowych wiórów i ruchomej, solidnej zewnętrznej pokrywy stalowej, która jest w stanie poruszać się po ruchach nadwozia samochodu.
![Platforma wyrównująca z obrotową wargą Platforma wyrównująca z obrotową wargą](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/bumper_new4.jpg)
Artykuł «BRSP (16) 465х250х165».
Jest on zbudowany na podstawie zderzaka 450x250x100 mm. Zderzak 465х250х16 mm (wymiary zewnętrzne) ze stalową pokrywą roboczą o grubości 16 mm. Składa się z wypełniacza amortyzującego (gumowy zderzak 450x250x100 mm), który jest pokryty twardą zewnętrzną stalową płytą. Aby uzyskać wymiary montażowe, patrz «Rysunki».
![Platforma wyrównująca z obrotową wargą Platforma wyrównująca z obrotową wargą](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/bumper_new3.jpg)
Artykuł «BRSP (16) 465х250х165S».
Jest on zbudowany na podstawie zderzaka 450x250x100 mm. Zderzak ma wymiary 465x250x165 mm (wymiary zewnętrzne) ze stalową pokrywą roboczą o grubości 16 mm i czujnikiem parkowania. Składa się z wypełniacza amortyzującego (gumowy zderzak 450x250x100 mm), który jest zamknięty mocną zewnętrzną stalową płytą i czujnikiem, co zapewnia bezpieczne dokowanie ciężarówki. Używany w systemie z radarem parkingowym. Aby uzyskać wymiary montażowe, patrz «Rysunki».
![Platforma wyrównująca z obrotową wargą Platforma wyrównująca z obrotową wargą](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/bumper_new4.jpg)
Artykuł «BRSP (10) 460х250х160».
Jest on zbudowany na podstawie zderzaka 450x250x100 mm. Zderzak 460h250h160 mm (wymiary zewnętrzne) ze stalową podkładką roboczą o grubości 10 mm. Składa się z wypełniacza amortyzującego (gumowy zderzak 450x250x100 mm), który jest pokryty twardą zewnętrzną stalową płytą. Aby uzyskać wymiary montażowe, patrz «Rysunki».
![Platforma wyrównująca z obrotową wargą Platforma wyrównująca z obrotową wargą](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/kliny_podwojne.jpg)
Podwójny klin pod koła
Przyjazny w obsłudze, innowacyjny i wytrzymały podwójny klin pod koła, blokujący koła ciężarówki po obu stronach. Ten klin może zostać wyposażony opcjonalnie w detektor optyczny.
![Platforma wyrównująca z obrotową wargą Platforma wyrównująca z obrotową wargą](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/oswietlenie_ladowni.jpg)
Lampa oświetleniowa.
Jest przeznaczona oświetlenia platformy przeładunkowej. Mocowana na ramieniu z możliwością regulacji.
Specyfikacja techniczna
Parametr | Znaczenie | Uwagi |
---|---|---|
Długość, mm | 2500 | |
Masa produktu, kg | 850 | |
Dopuszczalne obciążenie, kg (kN) | 6 000 (60) | |
Maksymalne obciążenie punktowe, N / mm² | 1.3 | górny arkusz 6 mm |
Klasa czyszczenia powierzchni przed malowaniem | Sa 2 | |
Grubość warstwy farby nie jest mniejsza niż, mkm | 60 | |
Zakres temperatury roboczej, ° С | -30 do +50 |
Warunki eksploatacji produktu
- Aby zapewnić niezawodne i płynne działanie platformy poziomującej, zaleca się jej regularną kontrolę i serwisowanie.
- Podczas kontroli platformy poziomującej upewnij się, że ludzie i towary nie znajdują się w obszarze roboczym.
- Podczas pracy platformy poziomującej brama musi być całkowicie otwarta.
- Upewnij się, że samochód jest zaparkowany w prawidłowej pozycji. Jeśli istnieje ryzyko poruszania się pojazdu, zamocuj koła za pomocą stoperów kół.
- Przed załadowaniem / rozładowaniem upewnij się, że rampa leży całkowicie na posadzce pojazdu. Minimalna odległość ramp wejściowych do karoserii wynosi 100 mm.
- Jednostka sterująca musi być umieszczona w taki sposób, aby operator mógł zawsze kontrolować proces załadunku / rozładunku.
Dodatkowe informacje
-
Sprzęt do podnoszenia i instalacji:- wózek widłowy (minimalny udźwig - 35 kN, długość wideł - nie mniej niż 2 000 mm);- dźwig (minimalny udźwig - 20 kN).
-
Sprzęt do instalacji:- spawarka (5-200 A) lub podobna;- elektrody do spawania 3 mm.
Certyfikaty i deklaracje
Certyfikat zgodności (sprzęt do przeładunku)