Rampy z wargą na zawiasie

Rampa przeładunkowa z wargą uchylną

Hydrauliczne rampy przeładunkowe z wargą na zawiasie typu DLHHi są najwygodniejszym urządzeniem, które umożliwia organizację miejsc przeładunkowych i zapewnia szybki załadunek i wyładunek towaru. Przy uruchomieniu rampa przeładunkowa podnosi się, a warga podczas obrotu rozkłada się. Potem rampa przeładunkowa opada, aż nie osiągnie podłogi przestrzeni ładunkowej samochodu. Po tych czynnościach rampa przeładunkowa jest gotowa do pracy. Po zakończeniu przeładunku rampa podnosi się, klapa opada i przechodzi do położenia pionowego, przy czym rampa zajmuje położenie wyjściowe. Hydrauliczne rampy przeładunkowe z wargą na zawiasie typu DLHHi są w ofercie dostępne również w wersji osadzonej i podwieszanej.

Platforma wyrównująca z obrotową wargą

Podstawowe zalety:

  • długość klapy wynosi 400 mm (jest możliwe przedłużenie do 500 mm);
  • przy pracy z pochyloną ciężarówką możliwy jest przechył boczny w zakresie do 100mm;
  • dzięki żółto-czarnemu pasowi ostrzegawczemu widać, czy rampa przeładunkowa znajduje się wyżej od klapy;
  • podpory zapewniają bezpieczny ruch w poprzek rampy;
  • system bezpieczeństwa urządzenia hydraulicznego natychmiast zatrzymuje mostek w przypadku pęknięcia węża albo niespodziewanego odjazdu samochodu w czasie pracy;
  • boczne zasłony bezpieczeństwa zapobiegają możliwości dostania się nóg personelu obsługi do szczeliny między mostkiem, a zagłębieniem pod nim podczas pracy;
  • mechanizm blokowania zapewnia bezpieczeństwo przy obsłudze technicznej i naprawach rampy.

Obszary aplikacji

Kompleksy magazynowe

Kompleksy magazynowe

Zalety

1
 
Ochrona przed korozją
Malowanie proszkowe,
wstępna obróbka powierzchni w komorze śrutowniczej
4_rampy_1.2.jpg
2
 
Długa żywotność
Przy intesywnym użytkowaniu
dzięki precyzyjym
zrobotyzowanym spawom
4_rampy.jpg
3
 
Dostępność
«pakietów zimowych»
Do stosowania w miejscach o ekstremalnie niskich temperaturach
4_stoly_podnaszace_3.2 .jpg
4
 
Kompleksowe rozwiązanie
Pełne spektrum urządzeń przeładunkowych od jednego producenta
2_uszczelniacze_4.2.jpg

Design

Powierzchnia

Blacha łezkowa 8 mm (8/10)

Pomost i warga wykonane są z antypoślizgowej blachy ryflowanej wzmocnionej profilami usztywniającymi.

Kolory standardowe

W celu optymalnej ochrony rampy przeładunkowej przed korozją, wszystkie stalowe części konstrukcji są najpierw poddawane procesowi piaskowania, a następnie są lakierowane lakierem dwuskładnikowym.
RAL-9005

RAL 9005 (Czarny)

RAL-5005

RAL 5005 (Niebieski)

Budowa

  1. Warga

  2. Boczne blachy zabezpieczające

  3. Siłownik hydrauliczny wargi

  4. Podpora serwisowa

  5. Siłownik hydrauliczny platformy

  6. Pompa hydrauliczna

  7. Platforma

  8. Czarno-żółte pasy ostrzegawcze

  9. Rama

  10. Jednostka sterująca
Platforma wyrównująca z obrotową wargą

Tabela rozmiarów

Parametr Wskaźnik
Długość rampy o dopuszczalnym obciążeniu 6000 kg (60 kN) *, mm 2 500 / 3 000 / 3 500 / 4 000 / 4 500
Długość rampy o dopuszczalnym obciążeniu 10 000 kg (100 kN) *, mm 2 500 / 3 000
Szerokość rampy, mm 1 800 / 2 000 / 2 200
Zakres roboczy w zależności od długości rampy, mm | Długość rampy | W górę | W dół | 7 °
| 2 500 | 655 | 310 | 260
| 3 000 | 710 | 305 | 320
| 3 500 | 775 | 300 | 380
| 4 000 | 835 | 295 | 440
| 4 500 | 895 | 290 | 500

Przygotowanie gniazda

Wymogi dotyczące obiektu budowlanego

Gniazda dla ramp przeładunkowych w zależności od rodzaju rampy przeładunkowej i metody montażu wykonuje się zgodnie z rysunkami «Schemat przygotowania gniazda» w sekcji «Rysunki»
Platforma wyrównująca z obrotową wargą

Standardowe rozwiązania projektowe

Platforma wyrównująca z obrotową wargą
Standardowa warga wynosi 400 mm. Faza 35 mm. Solidna, bez segmentów, prostokątny kształt do użytku z flotą samochodów o tej samej szerokości.
Platforma wyrównująca z obrotową wargą
Warga ma 500 mm. Faza 35 mm. Wydłużona, solidna, bez segmentów, o kształcie prostokąta do użytku z flotą samochodów o tej samej szerokości w przypadkach, gdy długość wargi rampy nie jest wystarczająca.
Platforma wyrównująca z obrotową wargą
Warga w kształcie klina. Faza 35 mm. Cała, bez segmentów. Stosowana w przypadkach, gdy samochód nie jest zaparkowany dokładnie pośrodku doku, co pozwala uniknąć uszkodzenia samochodu, a także pracy z samochodami o różnych szerokościach.
Platforma wyrównująca z obrotową wargą
Warga podzielona. Faza 35 mm. Jest wykonywana z 3 segmentami. Składanie jednego lub dwóch segmentów bocznych umożliwia wykorzystanie rampy do samochodów o szerokości mniejszej niż standardowa. Dostępne tylko dla ramp o ładowności 6000 kg.
Platforma wyrównująca z obrotową wargą
Warga bez zakrętu. Faza 35 mm. Solidna, bez segmentów, prostokątny kształt do użytku z flotą samochodów o tej samej szerokości. Stosowania w przypadku korzystania z samochodów ciężarowych o niskim i bardzo niskim prześwitem.

Sposoby instalacji

Platforma wyrównująca z obrotową wargą

Montaż wbudowany

Platforma wyrównująca z obrotową wargą

Montaż podwieszany

Podstawowe wyposażenie

Platforma wyrównująca z obrotową wargą

Rampa przeładunkowa

Platforma wyrównująca z obrotową wargą

Podłączenie do jednostki sterującej

Platforma wyrównująca z obrotową wargą

Uszczelka boczna

Dodatkowe wyposażenie

Platforma wyrównująca z obrotową wargą
Jednostka sterująca DCUH-1.
Podstawowya. Moc 380V 3 fazy. Platforma jest kontrolowana przez przytrzymanie przycisku. Powrót do pozycji parkowania przez przytrzymanie przycisku. Blokowanie rampy, przy zamkniętej bramie.
Platforma wyrównująca z obrotową wargą
Jednostka sterująca DCUH-2.
Z zaawansowanymi funkcjami. Moc 380V 3 fazowa. Platforma jest kontrolowana przez przytrzymanie przycisku. Automatyczny powrót do pozycji parkowania poprzez jednokrotne naciśnięcie przycisku AUTO. Blokowanie rampy, przy zamkniętej bramie. Możliwość podłączenia zewnętrznego / wewnętrznego sygnalizatora świetlnego. Oświetlenie platformy. Wskaźnik potrzeby wykonania konserwacji technicznej. Cyfrowy wyświetlacz.
Platforma wyrównująca z obrotową wargą
Jednostka sterująca DCUH-3.
Kompleksowe urządzenie do kontrolowania elementów doku. Moc 380V 3 fazy. Platforma jest kontrolowana przez przytrzymanie przycisku. Automatyczny powrót do pozycji parkowania poprzez jednokrotne naciśnięcie przycisku AUTO. Blokowanie rampy przy zamkniętej bramie. Możliwość podłączenia zewnętrznego / wewnętrznego sygnalizatora świetlnego. Oświetlenie plaformy. Wskaźnik konserwacji. Cyfrowy wyświetlacz. Sterowanie napędem bramy. Zarządzanie nadmuchiwaną śluzą uszczelniającą.
Platforma wyrównująca z obrotową wargą
Czujnik fotoelektryczny.
Przeznaczony jest do wzajemnego blokowania rampy i bram segmentowej. Przy zamkniętej bramie czujnik blokuje sterowanie pomostem, aby uniknąć uszkodzenia bramy.
Platforma wyrównująca z obrotową wargą
Sygnalizacja Traffic-light-LED.
Jest przeznaczona do zapewnienia bezpiecznego przemieszczania samochodu i wózka widłowego w momencie wejścia / wyjścia i procesu ładowania. Może być podłączona do sterowników serii DCUH-2, DCUH-3.
Platforma wyrównująca z obrotową wargą
Lampa oświetleniowa.
Jest przeznaczona oświetlenia platformy przeładunkowej. Mocowana na ramieniu z możliwością regulacji.
Platforma wyrównująca z obrotową wargą
Naprowadzacze kół.
Zaprojektowane, aby zapewnić szybkie i dokładne parkowanie samochodu w doku oraz zapobiegać uszkodzeniom uszczelniaczym i ścian budynku. Naprowadzacze są zaprojektowane w taki sposób, aby zminimalizować możliwy kontakt z obręczą kół samochodu. Są to rury stalowe o średnicy 159 mm z zaczepami do mocowania i instalowane na placu przed stacją dokującą. Naprowadzacze montuje się na dwa sposoby - na śruby kotwowe lub betonowanie.
Platforma wyrównująca z obrotową wargą
Ogrodzenia.
Są instalowane w pomieszczeniach zamkniętych, zaprojektowanych tak, aby zapobiegać uszkodzeniom ścian budynków za pomocą wózka widłowego, zapewniając prawidłowy i bezpieczny ruch w przestrzeni magazynowej i przy wjeździe do doku. Ogrodzenia są okrągłymi rurami o średnicy 100-159 mm, mogą mieć dowolny kształt i są wykonane zgodnie ze szkicami klienta.
Platforma wyrównująca z obrotową wargą
Słupki odbojowe.
Zaprojektowane, aby zapobiec uszkodzeniom regałów oraz narożników bram w przypadku uderzenia wózka widłowego, są instalowane przed nimi wewnątrz magazynu. Średnica rury - od 100 do 159 mm.
Platforma wyrównująca z obrotową wargą
Gniazdo do zabetonowania.
Produkowane jest zgodnie z wymiarami montażowymi rampy przeładunkowej.
Platforma wyrównująca z obrotową wargą
Artykułk «BR250x250x100».
Podstawowy. Gumowy zderzak 250х250х100 mm. Zapewnia bezpieczne wejście ciężarówki do miejsca załadunku i zapobiega uszkodzeniom ścian budynku. Wymiary montażowe, w sekcji «Rysunki».
Platforma wyrównująca z obrotową wargą
Artykuł «BR450x250x100».
Podstawowy. Gumowy zderzak 450x250x100 mm. Zapewnia bezpieczne wejście ciężarówki do miejsca załadunku i zapobiega uszkodzeniom ścian budynku. Wymiary montażowe, w sekcji «Rysunki».
Platforma wyrównująca z obrotową wargą
Artykuł «BRC510х250х330».
Jest on zbudowany na podstawie zderzaka 450x250x100 mm. Zderzak gumowy 510x250x330 mm (wymiary zewnętrzne) typ konsolowy. Zapewnia bezpieczne wejście ciężarówki do miejsca załadunku i zapobiega uszkodzeniom ścian budynku. Używany w przypadku, gdy wysokość nadwozia samochodu może być większa niż wysokość rampy. Aby uzyskać wymiary montażowe, patrz «Rysunki».
Platforma wyrównująca z obrotową wargą
Artykuł «BRM610х250х175».
Jest on zbudowany na podstawie zderzaka 450x250x100 mm. Gumowy zderzak 610х250х175 mm (wymiary zewnętrzne) jest ruchomy. Podąża on za ruchami wózka w górę i w dół podczas załadunku / rozładunku. Ma znacznie większą odporność na zużycie dzięki mobilności. Aby uzyskać wymiary montażowe, patrz «Rysunki».
Platforma wyrównująca z obrotową wargą
Artykuł «BRM600х364х110».
Jest on zbudowany na podstawie zderzaka 450x250x100 mm. Gumowy zderzak 600х364х110 mm (wymiary zewnętrzne) jest ruchomy. Podąża on za ruchami wózka w górę i w dół podczas załadunku / rozładunku. Ma znacznie większą odporność na zużycie dzięki mobilności. Można go używać tylko z rampami z teleskopową wargą o długości 1000 mm. Aby uzyskać wymiary montażowe, patrz «Rysunki».
Platforma wyrównująca z obrotową wargą
Artykuł «BRSP (16) 465х250х165».
Jest on zbudowany na podstawie zderzaka 450x250x100 mm. Zderzak 465х250х16 ​​mm (wymiary zewnętrzne) ze stalową pokrywą roboczą o grubości 16 mm. Składa się z wypełniacza amortyzującego (gumowy zderzak 450x250x100 mm), który jest pokryty twardą zewnętrzną stalową płytą. Aby uzyskać wymiary montażowe, patrz «Rysunki».
Platforma wyrównująca z obrotową wargą
Artykuł «BRSP (16) 465х250х165S».
Jest on zbudowany na podstawie zderzaka 450x250x100 mm. Zderzak ma wymiary 465x250x165 mm (wymiary zewnętrzne) ze stalową pokrywą roboczą o grubości 16 mm i czujnikiem parkowania. Składa się z wypełniacza amortyzującego (gumowy zderzak 450x250x100 mm), który jest zamknięty mocną zewnętrzną stalową płytą i czujnikiem, co zapewnia bezpieczne dokowanie ciężarówki. Używany w systemie z radarem parkingowym. Aby uzyskać wymiary montażowe, patrz «Rysunki».
Platforma wyrównująca z obrotową wargą
Artykuł «BRSP (10) 460х250х160».
Jest on zbudowany na podstawie zderzaka 450x250x100 mm. Zderzak 460h250h160 mm (wymiary zewnętrzne) ze stalową podkładką roboczą o grubości 10 mm. Składa się z wypełniacza amortyzującego (gumowy zderzak 450x250x100 mm), który jest pokryty twardą zewnętrzną stalową płytą. Aby uzyskać wymiary montażowe, patrz «Rysunki».
Platforma wyrównująca z obrotową wargą
Podwójny klin pod koła
Przyjazny w obsłudze, innowacyjny i wytrzymały podwójny klin pod koła, blokujący koła ciężarówki po obu stronach. Ten klin może zostać wyposażony opcjonalnie w detektor optyczny.

Specyfikacja techniczna

Parametr Znaczenie Uwagi
Długość, mm 2500/3000/3500/4000/4500
Masa produktu, kg 820/960/1100/1250/1400
Dopuszczalne obciążenie, kg (kN) 6 000 (60) / 10 000 (100)
Maksymalne obciążenie punktowe, N / mm² 1.3 górny arkusz 6 mm
Maksymalne obciążenie punktowe, N / mm² 6.5 górny arkusz 8 mm
Moc, W 750 napęd elektryczny pompy hydraulicznej
Napięcie zasilania, V 380, 3 fazy
Napięcie zasilania, V 24 napięcie sterujące
Stopień ochrony IP IP54
Klasa czyszczenia powierzchni przed malowaniem Sa 2
Grubość warstwy farby nie jest mniejsza niż, mkm 60
Zakres temperatury roboczej, ° С -30 do +50
Liczba cylindrów podnoszących, szt. 1 2 (jako opcja)
Płyn roboczy Mobil DTE10 EXCEL

Warunki eksploatacji produktu

  1. Aby zapewnić niezawodne i płynne działanie rampy przeładunkowej, zaleca się jej regularną kontrolę i serwisowanie.

  2. Podczas kontroli rampy przeładunkowej upewnij się, że ludzie i towary nie znajdują się w obszarze roboczym.

  3. Podczas pracy rampy przeładunkowej, brama musi być całkowicie otwarta.

  4. Upewnij się, że samochód jest zaparkowany w prawidłowej pozycji. Jeśli istnieje ryzyko poruszania się pojazdu, zamocuj koła za pomocą stoperów kół.

  5. Przed załadowaniem / rozładowaniem upewnij się, że rampa przeładunkowa leży całkowicie na posadzce pojazdu. Minimalna odległość ramp wejściowych do karoserii wynosi 100 mm.

  6. Jednostka sterująca musi być umieszczona w taki sposób, aby operator mógł zawsze kontrolować proces załadunku / rozładunku.

Dodatkowe informacje

  1. Sprzęt do podnoszenia i instalacji:

    - wózek widłowy (minimalny udźwig - 35 kN, długość wideł - nie mniej niż 2 000 mm);

    - dźwig (minimalny udźwig - 20 kN).

  2.  Sprzęt do instalacji:

    - spawarka (5-200 A) lub podobna;

    - elektrody do spawania 3 mm.

Certyfikaty i deklaracje

Certyfikat zgodności (sprzęt do przeładunku)