Rampa przeładunkowa z wargą wysuwaną
Hydrauliczne rampy przeładunkowe z wagrą teleskopową serii DSi są najbardziej efektywnymi urządzeniami zapewniającymi dostęp wózka widłowego z magazynu do nadwozia pojazdu mechanicznego. Stosowany w przypadkach, gdy konieczne jest ustawienie rampy przeładunkowej tak dokładnie, jak to możliwe w nadwoziu, a także w przypadku bocznego ładowania samochodów. Segmenty wargi umożliwiają pracę z samochodami, których szerokość jest mniejsza niż szerokość platformy. Gdy rampa przeładunkowa jest aktywowana, platforma podnosi się i warga jest wyciągnięta. Następnie platforma jest opuszczana, dopóki rampa przeładunkowa nie osiągnie podłogi karoserii. Po zakończeniu załadunku i rozładunku platforma podnosi się ponownie, warga się przesuwa, platforma powraca do pierwotnej pozycji. Montaż rampy przeładunkowej jest możliwy za pomocą metody wiszącej, wbudowanej lub skrzynkowej.
Podstawowe zalety:
- długość klapy wynosi 500 mm;
- przy pracy z pochyloną ciężarówką możliwy jest przechył boczny w zakresie do 100mm;
- dzięki żółto-czarnemu pasowi ostrzegawczemu widać, czy rampa przeładunkowa znajduje się wyżej od klapy;
- podpory zapewniają bezpieczny ruch w poprzek rampy przeładunkowej;
- system bezpieczeństwa urządzenia hydraulicznego natychmiast zatrzymuje mostek w przypadku pęknięcia węża albo niespodziewanego odjazdu samochodu w czasie pracy;
- boczne zasłony bezpieczeństwa zapobiegają możliwości dostania się nóg personelu obsługi do szczeliny między mostkiem, a zagłębieniem pod nim podczas pracy;
1
Ochrona przed korozją
Malowanie proszkowe,
wstępna obróbka powierzchni w komorze śrutowniczej
2
Długa żywotność
Przy intesywnym użytkowaniu
dzięki precyzyjym
zrobotyzowanym spawom
3
Dostępność
«pakietów zimowych»
Do stosowania w miejscach o ekstremalnie niskich temperaturach
4
Kompleksowe rozwiązanie
Pełne spektrum urządzeń przeładunkowych od jednego producenta
Kolory standardowe
W celu optymalnej ochrony rampy przeładunkowej przed korozją, wszystkie stalowe części konstrukcji są najpierw poddawane procesowi piaskowania, a następnie są lakierowane lakierem dwuskładnikowym.
RAL 9005 (Czarny)
RAL 5005 (Niebieski)
Tabela rozmiarów
Parametr | Wskaźnik |
---|---|
Długość rampy o dopuszczalnym obciążeniu 6000 kg (60 kN) *, mm | 2 500 / 3 000 / 3 500 / 4 000 / 4 500 |
Długość rampy o dopuszczalnym obciążeniu 10 000 kg (100 kN) *, mm | 2 500 / 3 000 / 3 500 / 4 000 |
Szerokość rampy, mm | 2 000 / 2 200 / 2 400 |
Zakres roboczy w zależności od długości rampy, mm | | Długość rampy | W górę | W dół | 7 ° |
| 2 500 | 655 | 310 | 260 | |
| 3 000 | 710 | 305 | 320 | |
| 3 500 | 775 | 300 | 380 | |
| 4 000 | 835 | 295 | 440 | |
| 4 500 | 895 | 290 | 500 |
Standardowa warga 500 mm. Faza 35 mm. Solidna, bez segmentów, prostokątny kształt do użytku z flotą samochodów o tej samej szerokości.
Warga ma 1000 mm. Faza 35 mm. Wydłużona, jednoczęściowa bez segmentów, prostokątny kształt do stosowania z flotą pojazdów o tej samej szerokości, gdy długość wargi 500 mm, jest niewystarczająca, albo do organizacji «ciepłego» doku w razie, kiedy brama opada przed platformą zamykając cieplny kontur budynku.
Warga jest podzielona na segmenty (3 segmenty). Faza 35 mm. Jest wykonywana z 3 segmentami. Rozciągnięcie do końca pozwala na użycie centralnego, a także jednego lub dwóch segmentów bocznych. Umożliwia korzystanie z platformy z samochodami o mniejszej niż standardowa szerokości. Dostępne tylko dla platform o ładowności 6000 kg.
Warga jest podzielona na segmenty (5 segmentów). Faza 35 mm. Wykonuje się go z 5 segmentów. Rozciągnięcie do końca pozwala na użycie centralnego, a także jednego do czterech segmentów bocznych. Umożliwia korzystanie z platformy z samochodami o mniejszej niż standardowa szerokości. Dostępne tylko dla platform o ładowności 6000 kg.
Warga w kształcie klina. Faza 35 mm. Cała, bez segmentów. Stosowana w przypadkach, gdy samochód nie jest zaparkowany dokładnie pośrodku doku, co pozwala uniknąć uszkodzenia samochodu, a także pracy z samochodami o różnych szerokościach.
Wagra bez zakrętu. Faza 35 mm. Całość bez segmentów o prostokątnym kształcie do wykorzystania z flotą samochodów o tej samej szerokości, w przypadku wózków widłowych o niskim i bardzo niskim prześwicie.
Jednostka sterująca DCUT-1.
Podstawowa. Moc 380V 3 fazy. Platforma jest kontrolowana przez przytrzymanie przycisku. Powrót do pozycji parkowania przez przytrzymanie przycisku. Blokowanie rampy przeładunkowej, przy zamkniętej bramie.
Jednostka sterująca DCUT-2.
Z zaawansowanymi funkcjami. Moc 380V 3 fazowa. Platforma jest kontrolowana przez przytrzymanie przycisku. Automatyczny powrót do pozycji parkowania poprzez jednokrotne naciśnięcie przycisku AUTO. Blokowanie rampy przeładunkowej, przy zamkniętej bramie. Możliwość podłączenia zewnętrznego / wewnętrznego sygnalizatora świetlnego. Oświetlenie platformy. Wskaźnik potrzeby wykonania konserwacji technicznej. Cyfrowy wyświetlacz.
Jednostka sterująca DCUT-3.
Kompleksowe urządzenie do kontrolowania elementów doku. Moc 380V 3 fazy. Platforma jest kontrolowana przez przytrzymanie przycisku. Automatyczny powrót do pozycji parkowania poprzez jednokrotne naciśnięcie przycisku AUTO. Blokowanie rampy przeładunkowej przy zamkniętej bramie. Możliwość podłączenia zewnętrznego / wewnętrznego sygnalizatora świetlnego. Oświetlenie plaformy. Wskaźnik konserwacji. Cyfrowy wyświetlacz. Sterowanie napędem bramy. Zarządzanie nadmuchiwaną śluzą uszczelniającą.
Czujnik fotoelektryczny.
Przeznaczony jest do wzajemnego blokowania rampy przeładunkowej i bram segmentowej. Przy zamkniętej bramie czujnik blokuje sterowanie pomostem, aby uniknąć uszkodzenia bramy.
Sygnalizacja Traffic-light-LED.
Jest przeznaczona do zapewnienia bezpiecznego przemieszczania samochodu i wózka widłowego w momencie wejścia / wyjścia i procesu ładowania. Może być podłączona do sterowników serii DCUH-2, DCUH-3.
Lampa oświetleniowa.
Jest przeznaczona oświetlenia platformy przeładunkowej. Mocowana na ramieniu z możliwością regulacji.
Naprowadzacze kół.
Zaprojektowane, aby zapewnić szybkie i dokładne parkowanie samochodu w doku oraz zapobiegać uszkodzeniom uszczelniaczym i ścian budynku. Naprowadzacze są zaprojektowane w taki sposób, aby zminimalizować możliwy kontakt z obręczą kół samochodu. Są to rury stalowe o średnicy 159 mm z zaczepami do mocowania i instalowane na placu przed stacją dokującą. Naprowadzacze montuje się na dwa sposoby - na śruby kotwowe lub betonowanie.
Ogrodzenia.
Są instalowane w pomieszczeniach zamkniętych, zaprojektowanych tak, aby zapobiegać uszkodzeniom ścian budynków za pomocą wózka widłowego, zapewniając prawidłowy i bezpieczny ruch w przestrzeni magazynowej i przy wjeździe do doku. Ogrodzenia są okrągłymi rurami o średnicy 100-159 mm, mogą mieć dowolny kształt i są wykonane zgodnie ze szkicami klienta.
Słupki odbojowe.
Zaprojektowane, aby zapobiec uszkodzeniom regałów oraz narożników bram w przypadku uderzenia wózka widłowego, są instalowane przed nimi wewnątrz magazynu. Średnica rury - od 100 do 159 mm.
Gniazdo do zabetonowania.
Produkowane jest zgodnie z wymiarami montażowymi rampy przeładunkowej.
Artykułk «BR250x250x100».
Podstawowy. Gumowy zderzak 250х250х100 mm. Zapewnia bezpieczne wejście ciężarówki do miejsca załadunku i zapobiega uszkodzeniom ścian budynku. Wymiary montażowe, w sekcji «Rysunki».
Artykuł «BR450x250x100».
Podstawowy. Gumowy zderzak 450x250x100 mm. Zapewnia bezpieczne wejście ciężarówki do miejsca załadunku i zapobiega uszkodzeniom ścian budynku. Wymiary montażowe, w sekcji «Rysunki».
Artykuł «BRC510х250х330».
Jest on zbudowany na podstawie zderzaka 450x250x100 mm. Zderzak gumowy 510x250x330 mm (wymiary zewnętrzne) typ konsolowy. Zapewnia bezpieczne wejście ciężarówki do miejsca załadunku i zapobiega uszkodzeniom ścian budynku. Używany w przypadku, gdy wysokość nadwozia samochodu może być większa niż wysokość rampy. Aby uzyskać wymiary montażowe, patrz «Rysunki».
Artykuł «BRM610х250х175».
Jest on zbudowany na podstawie zderzaka 450x250x100 mm. Gumowy zderzak 610х250х175 mm (wymiary zewnętrzne) jest ruchomy. Podąża on za ruchami wózka w górę i w dół podczas załadunku / rozładunku. Ma znacznie większą odporność na zużycie dzięki mobilności. Aby uzyskać wymiary montażowe, patrz «Rysunki».
Artykuł «BRM600х364х110».
Jest on zbudowany na podstawie zderzaka 450x250x100 mm. Gumowy zderzak 600х364х110 mm (wymiary zewnętrzne) jest ruchomy. Podąża on za ruchami wózka w górę i w dół podczas załadunku / rozładunku. Ma znacznie większą odporność na zużycie dzięki mobilności. Można go używać tylko z rampami z teleskopową wargą o długości 1000 mm. Aby uzyskać wymiary montażowe, patrz «Rysunki».
Artykuł «BRSP (16) 465х250х165».
Jest on zbudowany na podstawie zderzaka 450x250x100 mm. Zderzak 465х250х16 mm (wymiary zewnętrzne) ze stalową pokrywą roboczą o grubości 16 mm. Składa się z wypełniacza amortyzującego (gumowy zderzak 450x250x100 mm), który jest pokryty twardą zewnętrzną stalową płytą. Aby uzyskać wymiary montażowe, patrz «Rysunki».
Artykuł «BRSP (16) 465х250х165S».
Jest on zbudowany na podstawie zderzaka 450x250x100 mm. Zderzak ma wymiary 465x250x165 mm (wymiary zewnętrzne) ze stalową pokrywą roboczą o grubości 16 mm i czujnikiem parkowania. Składa się z wypełniacza amortyzującego (gumowy zderzak 450x250x100 mm), który jest zamknięty mocną zewnętrzną stalową płytą i czujnikiem, co zapewnia bezpieczne dokowanie ciężarówki. Używany w systemie z radarem parkingowym. Aby uzyskać wymiary montażowe, patrz «Rysunki».
Artykuł «BRSP (10) 460х250х160».
Jest on zbudowany na podstawie zderzaka 450x250x100 mm. Zderzak 460h250h160 mm (wymiary zewnętrzne) ze stalową podkładką roboczą o grubości 10 mm. Składa się z wypełniacza amortyzującego (gumowy zderzak 450x250x100 mm), który jest pokryty twardą zewnętrzną stalową płytą. Aby uzyskać wymiary montażowe, patrz «Rysunki».
Artykuł «BS500x255x205».
Jest on zbudowany na podstawie zderzaka 450x250x100 mm. Stal zderzaka 500 x 255 x 205 mm (wymiary zewnętrzne) z wkładką przepustnicy. Jest to zderzak hybrydowy, to połączenie ruchomego zderzaka i zderzaka z metalową płytą. Składa się z uchwytu, wkładki tłumiącej wykonanej z gumowych wiórów i ruchomej, solidnej zewnętrznej pokrywy stalowej, która jest w stanie poruszać się po ruchach nadwozia samochodu. Można go używać tylko z rampami z teleskopową wargą o długości 1000 mm. Aby uzyskać wymiary montażowe, patrz «Rysunki».
Artykuł «BS800x255x205».
Jest on zbudowany na podstawie zderzaka 450x250x100 mm. Stal zderzaka 800x255x205 mm (wymiary zewnętrzne) z wkładką przepustnicy. Jest to zderzak hybrydowy, jest to połączenie ruchomego zderzaka i zderzaka z metalową płytą. Składa się z uchwytu, wkładki tłumiącej wykonanej z gumowych wiórów i ruchomej, solidnej zewnętrznej pokrywy stalowej, która jest w stanie poruszać się po ruchach nadwozia samochodu. Można go używać tylko z platformami z teleskopową krawędzią o długości 1000 mm. Aby uzyskać wymiary montażowe, patrz «Rysunki».
Podwójny klin pod koła
Przyjazny w obsłudze, innowacyjny i wytrzymały podwójny klin pod koła, blokujący koła ciężarówki po obu stronach. Ten klin może zostać wyposażony opcjonalnie w detektor optyczny.
Specyfikacja techniczna
Parametr | Znaczenie | Uwagi |
---|---|---|
Długość, mm | 2500/3000/3500/4000 | |
Masa produktu, kg | 1000/1100/1200/1350 | |
Dopuszczalne obciążenie, kg (kN) | 6 000 (60) / 10 000 (100) | |
Maksymalne obciążenie punktowe, N / mm² | 1.3 | górny arkusz 6 mm |
Maksymalne obciążenie punktowe, N / mm² | 6.5 | górny arkusz 8 mm |
Moc, W | 1 100 | napęd elektryczny pompy hydraulicznej |
Napięcie zasilania, V | 380, 3 fazy | |
Napięcie zasilania, V | 24 | napięcie sterujące |
Stopień ochrony IP | IP54 | |
Klasa czyszczenia powierzchni przed malowaniem | Sa 2 | |
Grubość warstwy farby nie jest mniejsza niż, mkm | 60 | |
Zakres temperatury roboczej, ° С | -30 do +50 | |
Liczba cylindrów podnoszących, szt. | 2 | |
Płyn roboczy | Mobil DTE10 EXCEL |
Warunki eksploatacji produktu
- Aby zapewnić niezawodne i płynne działanie rampy przeładunkowej, zaleca się jej regularną kontrolę i serwisowanie.
- Podczas kontroli rampy przeładunkowej upewnij się, że ludzie i towary nie znajdują się w obszarze roboczym.
- Podczas pracy rampy przeładunkowej, brama musi być całkowicie otwarta.
- Upewnij się, że samochód jest zaparkowany w prawidłowej pozycji. Jeśli istnieje ryzyko poruszania się pojazdu, zamocuj koła za pomocą stoperów kół.
- Przed załadowaniem / rozładowaniem upewnij się, że rampa przeładunkowa leży całkowicie na posadzce pojazdu. Minimalna odległość ramp wejściowych do karoserii wynosi 100 mm.
- Jednostka sterująca musi być umieszczona w taki sposób, aby operator mógł zawsze kontrolować proces załadunku / rozładunku.
Dodatkowe informacje
-
Sprzęt do podnoszenia i instalacji:- wózek widłowy (minimalny udźwig - 35 kN, długość wideł - nie mniej niż 2 000 mm);- dźwig (minimalny udźwig - 20 kN).
-
Sprzęt do instalacji:- spawarka (5-200 A) lub podobna;- elektrody do spawania 3 mm.
Certyfikaty i deklaracje
Certyfikat zgodności (sprzęt do przeładunku)