Rampa przeładunkowa z wargą wysuwaną
Hydrauliczne rampy przeładunkowe z wagrą teleskopową serii DSi są najbardziej efektywnymi urządzeniami zapewniającymi dostęp wózka widłowego z magazynu do nadwozia pojazdu mechanicznego. Stosowany w przypadkach, gdy konieczne jest ustawienie rampy przeładunkowej tak dokładnie, jak to możliwe w nadwoziu, a także w przypadku bocznego ładowania samochodów. Segmenty wargi umożliwiają pracę z samochodami, których szerokość jest mniejsza niż szerokość platformy. Gdy rampa przeładunkowa jest aktywowana, platforma podnosi się i warga jest wyciągnięta. Następnie platforma jest opuszczana, dopóki rampa przeładunkowa nie osiągnie podłogi karoserii. Po zakończeniu załadunku i rozładunku platforma podnosi się ponownie, warga się przesuwa, platforma powraca do pierwotnej pozycji. Montaż rampy przeładunkowej jest możliwy za pomocą metody wiszącej, wbudowanej lub skrzynkowej.
![Rampa przeładunkowa z wargą wysuwaną Rampa przeładunkowa z wargą wysuwaną](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/DS_general_view_2.jpg)
Podstawowe zalety:
- długość klapy wynosi 500 mm;
- przy pracy z pochyloną ciężarówką możliwy jest przechył boczny w zakresie do 100mm;
- dzięki żółto-czarnemu pasowi ostrzegawczemu widać, czy rampa przeładunkowa znajduje się wyżej od klapy;
- podpory zapewniają bezpieczny ruch w poprzek rampy przeładunkowej;
- system bezpieczeństwa urządzenia hydraulicznego natychmiast zatrzymuje mostek w przypadku pęknięcia węża albo niespodziewanego odjazdu samochodu w czasie pracy;
- boczne zasłony bezpieczeństwa zapobiegają możliwości dostania się nóg personelu obsługi do szczeliny między mostkiem, a zagłębieniem pod nim podczas pracy;
1
Ochrona przed korozją
Malowanie proszkowe,
wstępna obróbka powierzchni w komorze śrutowniczej
![Rampy przeładunkowe są malowane proszkowo Rampy przeładunkowe są malowane proszkowo](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/4_rampy_1.2.jpg)
2
Długa żywotność
Przy intesywnym użytkowaniu
dzięki precyzyjym
zrobotyzowanym spawom
![Rampy przeładunkowe precyzyjnie spawane za pomocą robotów Rampy przeładunkowe precyzyjnie spawane za pomocą robotów](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/4_rampy.jpg)
3
Dostępność
«pakietów zimowych»
Do stosowania w miejscach o ekstremalnie niskich temperaturach
4
Kompleksowe rozwiązanie
Pełne spektrum urządzeń przeładunkowych od jednego producenta
![2_uszczelniacze_4.2.jpg 2_uszczelniacze_4.2.jpg](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/2_uszczelniacze_4.2.jpg)
Kolory standardowe
W celu optymalnej ochrony rampy przeładunkowej przed korozją, wszystkie stalowe części konstrukcji są najpierw poddawane procesowi piaskowania, a następnie są lakierowane lakierem dwuskładnikowym.
![RAL-9005 RAL-9005](/images/kolory-standardowe/RAL-9005.jpg)
RAL 9005 (Czarny)
![RAL-5005 RAL-5005](/images/kolory-standardowe/RAL-5005.jpg)
RAL 5005 (Niebieski)
Tabela rozmiarów
Parametr | Wskaźnik |
---|---|
Długość rampy o dopuszczalnym obciążeniu 6000 kg (60 kN) *, mm | 2 500 / 3 000 / 3 500 / 4 000 / 4 500 |
Długość rampy o dopuszczalnym obciążeniu 10 000 kg (100 kN) *, mm | 2 500 / 3 000 / 3 500 / 4 000 |
Szerokość rampy, mm | 2 000 / 2 200 / 2 400 |
Zakres roboczy w zależności od długości rampy, mm | | Długość rampy | W górę | W dół | 7 ° |
| 2 500 | 655 | 310 | 260 | |
| 3 000 | 710 | 305 | 320 | |
| 3 500 | 775 | 300 | 380 | |
| 4 000 | 835 | 295 | 440 | |
| 4 500 | 895 | 290 | 500 |
![Platforma wyrównująca z obrotową wargą Platforma wyrównująca z obrotową wargą](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/Tele-lip_500_mm.jpg)
Standardowa warga 500 mm. Faza 35 mm. Solidna, bez segmentów, prostokątny kształt do użytku z flotą samochodów o tej samej szerokości.
![Platforma wyrównująca z obrotową wargą Platforma wyrównująca z obrotową wargą](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/Tele-lip_1000_mm.jpg)
Warga ma 1000 mm. Faza 35 mm. Wydłużona, jednoczęściowa bez segmentów, prostokątny kształt do stosowania z flotą pojazdów o tej samej szerokości, gdy długość wargi 500 mm, jest niewystarczająca, albo do organizacji «ciepłego» doku w razie, kiedy brama opada przed platformą zamykając cieplny kontur budynku.
![Platforma wyrównująca z obrotową wargą Platforma wyrównująca z obrotową wargą](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/Tele-lip_3_segments.jpg)
Warga jest podzielona na segmenty (3 segmenty). Faza 35 mm. Jest wykonywana z 3 segmentami. Rozciągnięcie do końca pozwala na użycie centralnego, a także jednego lub dwóch segmentów bocznych. Umożliwia korzystanie z platformy z samochodami o mniejszej niż standardowa szerokości. Dostępne tylko dla platform o ładowności 6000 kg.
![Platforma wyrównująca z obrotową wargą Platforma wyrównująca z obrotową wargą](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/Tele-lip_5_segments.jpg)
Warga jest podzielona na segmenty (5 segmentów). Faza 35 mm. Wykonuje się go z 5 segmentów. Rozciągnięcie do końca pozwala na użycie centralnego, a także jednego do czterech segmentów bocznych. Umożliwia korzystanie z platformy z samochodami o mniejszej niż standardowa szerokości. Dostępne tylko dla platform o ładowności 6000 kg.
![Platforma wyrównująca z obrotową wargą Platforma wyrównująca z obrotową wargą](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/Tele-lip_tappered.jpg)
Warga w kształcie klina. Faza 35 mm. Cała, bez segmentów. Stosowana w przypadkach, gdy samochód nie jest zaparkowany dokładnie pośrodku doku, co pozwala uniknąć uszkodzenia samochodu, a także pracy z samochodami o różnych szerokościach.
![Platforma wyrównująca z obrotową wargą Platforma wyrównująca z obrotową wargą](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/Tele-lip_without_bending.jpg)
Wagra bez zakrętu. Faza 35 mm. Całość bez segmentów o prostokątnym kształcie do wykorzystania z flotą samochodów o tej samej szerokości, w przypadku wózków widłowych o niskim i bardzo niskim prześwicie.
![Jednostka sterująca DCUT-1 dla ramp przeładunkowych Jednostka sterująca DCUT-1 dla ramp przeładunkowych](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/DS_base_DCUT-1.jpg)
Jednostka sterująca DCUT-1.
Podstawowa. Moc 380V 3 fazy. Platforma jest kontrolowana przez przytrzymanie przycisku. Powrót do pozycji parkowania przez przytrzymanie przycisku. Blokowanie rampy przeładunkowej, przy zamkniętej bramie.
![Jednostka sterująca DCUT-2 dla ramp przeładunkowych Jednostka sterująca DCUT-2 dla ramp przeładunkowych](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/DLHH_base_DCUH-2.jpg)
Jednostka sterująca DCUT-2.
Z zaawansowanymi funkcjami. Moc 380V 3 fazowa. Platforma jest kontrolowana przez przytrzymanie przycisku. Automatyczny powrót do pozycji parkowania poprzez jednokrotne naciśnięcie przycisku AUTO. Blokowanie rampy przeładunkowej, przy zamkniętej bramie. Możliwość podłączenia zewnętrznego / wewnętrznego sygnalizatora świetlnego. Oświetlenie platformy. Wskaźnik potrzeby wykonania konserwacji technicznej. Cyfrowy wyświetlacz.
![Jednostka sterująca DCUT-3 dla ramp przeładunkowych Jednostka sterująca DCUT-3 dla ramp przeładunkowych](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/DLHH_base_DCUH-3.jpg)
Jednostka sterująca DCUT-3.
Kompleksowe urządzenie do kontrolowania elementów doku. Moc 380V 3 fazy. Platforma jest kontrolowana przez przytrzymanie przycisku. Automatyczny powrót do pozycji parkowania poprzez jednokrotne naciśnięcie przycisku AUTO. Blokowanie rampy przeładunkowej przy zamkniętej bramie. Możliwość podłączenia zewnętrznego / wewnętrznego sygnalizatora świetlnego. Oświetlenie plaformy. Wskaźnik konserwacji. Cyfrowy wyświetlacz. Sterowanie napędem bramy. Zarządzanie nadmuchiwaną śluzą uszczelniającą.
![Platforma wyrównująca z obrotową wargą Platforma wyrównująca z obrotową wargą](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/DLHH_additional_complete_2.jpg)
Czujnik fotoelektryczny.
Przeznaczony jest do wzajemnego blokowania rampy przeładunkowej i bram segmentowej. Przy zamkniętej bramie czujnik blokuje sterowanie pomostem, aby uniknąć uszkodzenia bramy.
![Platforma wyrównująca z obrotową wargą Platforma wyrównująca z obrotową wargą](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/DLHH_additional_complete_TRAFFICLIGHT.jpg)
Sygnalizacja Traffic-light-LED.
Jest przeznaczona do zapewnienia bezpiecznego przemieszczania samochodu i wózka widłowego w momencie wejścia / wyjścia i procesu ładowania. Może być podłączona do sterowników serii DCUH-2, DCUH-3.
![Platforma wyrównująca z obrotową wargą Platforma wyrównująca z obrotową wargą](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/oswietlenie_ladowni.jpg)
Lampa oświetleniowa.
Jest przeznaczona oświetlenia platformy przeładunkowej. Mocowana na ramieniu z możliwością regulacji.
![Naprowadzacze kół dla tirów Naprowadzacze kół dla tirów](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/DE_option_wheel_guides.jpg)
Naprowadzacze kół.
Zaprojektowane, aby zapewnić szybkie i dokładne parkowanie samochodu w doku oraz zapobiegać uszkodzeniom uszczelniaczym i ścian budynku. Naprowadzacze są zaprojektowane w taki sposób, aby zminimalizować możliwy kontakt z obręczą kół samochodu. Są to rury stalowe o średnicy 159 mm z zaczepami do mocowania i instalowane na placu przed stacją dokującą. Naprowadzacze montuje się na dwa sposoby - na śruby kotwowe lub betonowanie.
![Słupki ochronne Słupki ochronne](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/DE_option_guard.jpg)
Ogrodzenia.
Są instalowane w pomieszczeniach zamkniętych, zaprojektowanych tak, aby zapobiegać uszkodzeniom ścian budynków za pomocą wózka widłowego, zapewniając prawidłowy i bezpieczny ruch w przestrzeni magazynowej i przy wjeździe do doku. Ogrodzenia są okrągłymi rurami o średnicy 100-159 mm, mogą mieć dowolny kształt i są wykonane zgodnie ze szkicami klienta.
![Słupek ochronny Słupek ochronny](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/DE_option_column.jpg)
Słupki odbojowe.
Zaprojektowane, aby zapobiec uszkodzeniom regałów oraz narożników bram w przypadku uderzenia wózka widłowego, są instalowane przed nimi wewnątrz magazynu. Średnica rury - od 100 do 159 mm.
![Gotowe gniazdo dla rampy przeładunkowej posiada standardowe wymiary Gotowe gniazdo dla rampy przeładunkowej posiada standardowe wymiary](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/DLHH_additional_complete_1.jpg)
Gniazdo do zabetonowania.
Produkowane jest zgodnie z wymiarami montażowymi rampy przeładunkowej.
![Platforma wyrównująca z obrotową wargą Platforma wyrównująca z obrotową wargą](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/DE_option_bumper_250x250.jpg)
Artykułk «BR250x250x100».
Podstawowy. Gumowy zderzak 250х250х100 mm. Zapewnia bezpieczne wejście ciężarówki do miejsca załadunku i zapobiega uszkodzeniom ścian budynku. Wymiary montażowe, w sekcji «Rysunki».
![Platforma wyrównująca z obrotową wargą Platforma wyrównująca z obrotową wargą](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/DE_option_Bumper_450x250.jpg)
Artykuł «BR450x250x100».
Podstawowy. Gumowy zderzak 450x250x100 mm. Zapewnia bezpieczne wejście ciężarówki do miejsca załadunku i zapobiega uszkodzeniom ścian budynku. Wymiary montażowe, w sekcji «Rysunki».
![Platforma wyrównująca z obrotową wargą Platforma wyrównująca z obrotową wargą](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/bumper_new5.jpg)
Artykuł «BRC510х250х330».
Jest on zbudowany na podstawie zderzaka 450x250x100 mm. Zderzak gumowy 510x250x330 mm (wymiary zewnętrzne) typ konsolowy. Zapewnia bezpieczne wejście ciężarówki do miejsca załadunku i zapobiega uszkodzeniom ścian budynku. Używany w przypadku, gdy wysokość nadwozia samochodu może być większa niż wysokość rampy. Aby uzyskać wymiary montażowe, patrz «Rysunki».
![Platforma wyrównująca z obrotową wargą Platforma wyrównująca z obrotową wargą](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/bumper_new.jpg)
Artykuł «BRM610х250х175».
Jest on zbudowany na podstawie zderzaka 450x250x100 mm. Gumowy zderzak 610х250х175 mm (wymiary zewnętrzne) jest ruchomy. Podąża on za ruchami wózka w górę i w dół podczas załadunku / rozładunku. Ma znacznie większą odporność na zużycie dzięki mobilności. Aby uzyskać wymiary montażowe, patrz «Rysunki».
![Platforma wyrównująca z obrotową wargą Platforma wyrównująca z obrotową wargą](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/bumper_new2.jpg)
Artykuł «BRM600х364х110».
Jest on zbudowany na podstawie zderzaka 450x250x100 mm. Gumowy zderzak 600х364х110 mm (wymiary zewnętrzne) jest ruchomy. Podąża on za ruchami wózka w górę i w dół podczas załadunku / rozładunku. Ma znacznie większą odporność na zużycie dzięki mobilności. Można go używać tylko z rampami z teleskopową wargą o długości 1000 mm. Aby uzyskać wymiary montażowe, patrz «Rysunki».
![Platforma wyrównująca z obrotową wargą Platforma wyrównująca z obrotową wargą](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/bumper_new4.jpg)
Artykuł «BRSP (16) 465х250х165».
Jest on zbudowany na podstawie zderzaka 450x250x100 mm. Zderzak 465х250х16 mm (wymiary zewnętrzne) ze stalową pokrywą roboczą o grubości 16 mm. Składa się z wypełniacza amortyzującego (gumowy zderzak 450x250x100 mm), który jest pokryty twardą zewnętrzną stalową płytą. Aby uzyskać wymiary montażowe, patrz «Rysunki».
![Platforma wyrównująca z obrotową wargą Platforma wyrównująca z obrotową wargą](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/bumper_new3.jpg)
Artykuł «BRSP (16) 465х250х165S».
Jest on zbudowany na podstawie zderzaka 450x250x100 mm. Zderzak ma wymiary 465x250x165 mm (wymiary zewnętrzne) ze stalową pokrywą roboczą o grubości 16 mm i czujnikiem parkowania. Składa się z wypełniacza amortyzującego (gumowy zderzak 450x250x100 mm), który jest zamknięty mocną zewnętrzną stalową płytą i czujnikiem, co zapewnia bezpieczne dokowanie ciężarówki. Używany w systemie z radarem parkingowym. Aby uzyskać wymiary montażowe, patrz «Rysunki».
![Platforma wyrównująca z obrotową wargą Platforma wyrównująca z obrotową wargą](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/bumper_new4.jpg)
Artykuł «BRSP (10) 460х250х160».
Jest on zbudowany na podstawie zderzaka 450x250x100 mm. Zderzak 460h250h160 mm (wymiary zewnętrzne) ze stalową podkładką roboczą o grubości 10 mm. Składa się z wypełniacza amortyzującego (gumowy zderzak 450x250x100 mm), który jest pokryty twardą zewnętrzną stalową płytą. Aby uzyskać wymiary montażowe, patrz «Rysunki».
![Platforma wyrównująca z obrotową wargą Platforma wyrównująca z obrotową wargą](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/DE_option_bumper_steel.jpg)
Artykuł «BS500x255x205».
Jest on zbudowany na podstawie zderzaka 450x250x100 mm. Stal zderzaka 500 x 255 x 205 mm (wymiary zewnętrzne) z wkładką przepustnicy. Jest to zderzak hybrydowy, to połączenie ruchomego zderzaka i zderzaka z metalową płytą. Składa się z uchwytu, wkładki tłumiącej wykonanej z gumowych wiórów i ruchomej, solidnej zewnętrznej pokrywy stalowej, która jest w stanie poruszać się po ruchach nadwozia samochodu. Można go używać tylko z rampami z teleskopową wargą o długości 1000 mm. Aby uzyskać wymiary montażowe, patrz «Rysunki».
![Platforma wyrównująca z obrotową wargą Platforma wyrównująca z obrotową wargą](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/DE_option_bumper_steel.jpg)
Artykuł «BS800x255x205».
Jest on zbudowany na podstawie zderzaka 450x250x100 mm. Stal zderzaka 800x255x205 mm (wymiary zewnętrzne) z wkładką przepustnicy. Jest to zderzak hybrydowy, jest to połączenie ruchomego zderzaka i zderzaka z metalową płytą. Składa się z uchwytu, wkładki tłumiącej wykonanej z gumowych wiórów i ruchomej, solidnej zewnętrznej pokrywy stalowej, która jest w stanie poruszać się po ruchach nadwozia samochodu. Można go używać tylko z platformami z teleskopową krawędzią o długości 1000 mm. Aby uzyskać wymiary montażowe, patrz «Rysunki».
![Platforma wyrównująca z obrotową wargą Platforma wyrównująca z obrotową wargą](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/kliny_podwojne.jpg)
Podwójny klin pod koła
Przyjazny w obsłudze, innowacyjny i wytrzymały podwójny klin pod koła, blokujący koła ciężarówki po obu stronach. Ten klin może zostać wyposażony opcjonalnie w detektor optyczny.
Specyfikacja techniczna
Parametr | Znaczenie | Uwagi |
---|---|---|
Długość, mm | 2500/3000/3500/4000 | |
Masa produktu, kg | 1000/1100/1200/1350 | |
Dopuszczalne obciążenie, kg (kN) | 6 000 (60) / 10 000 (100) | |
Maksymalne obciążenie punktowe, N / mm² | 1.3 | górny arkusz 6 mm |
Maksymalne obciążenie punktowe, N / mm² | 6.5 | górny arkusz 8 mm |
Moc, W | 1 100 | napęd elektryczny pompy hydraulicznej |
Napięcie zasilania, V | 380, 3 fazy | |
Napięcie zasilania, V | 24 | napięcie sterujące |
Stopień ochrony IP | IP54 | |
Klasa czyszczenia powierzchni przed malowaniem | Sa 2 | |
Grubość warstwy farby nie jest mniejsza niż, mkm | 60 | |
Zakres temperatury roboczej, ° С | -30 do +50 | |
Liczba cylindrów podnoszących, szt. | 2 | |
Płyn roboczy | Mobil DTE10 EXCEL |
Warunki eksploatacji produktu
- Aby zapewnić niezawodne i płynne działanie rampy przeładunkowej, zaleca się jej regularną kontrolę i serwisowanie.
- Podczas kontroli rampy przeładunkowej upewnij się, że ludzie i towary nie znajdują się w obszarze roboczym.
- Podczas pracy rampy przeładunkowej, brama musi być całkowicie otwarta.
- Upewnij się, że samochód jest zaparkowany w prawidłowej pozycji. Jeśli istnieje ryzyko poruszania się pojazdu, zamocuj koła za pomocą stoperów kół.
- Przed załadowaniem / rozładowaniem upewnij się, że rampa przeładunkowa leży całkowicie na posadzce pojazdu. Minimalna odległość ramp wejściowych do karoserii wynosi 100 mm.
- Jednostka sterująca musi być umieszczona w taki sposób, aby operator mógł zawsze kontrolować proces załadunku / rozładunku.
Dodatkowe informacje
-
Sprzęt do podnoszenia i instalacji:- wózek widłowy (minimalny udźwig - 35 kN, długość wideł - nie mniej niż 2 000 mm);- dźwig (minimalny udźwig - 20 kN).
-
Sprzęt do instalacji:- spawarka (5-200 A) lub podobna;- elektrody do spawania 3 mm.
Certyfikaty i deklaracje
Certyfikat zgodności (sprzęt do przeładunku)