Uszczelnienie pneumatyczne
Uszczelnienie pneumatyczne serii DSHINF są instalowane w przypadkach, w których szczególnie ważne jest przestrzeganie reżimu temperaturowego, na przykład w dokach załadunkowych magazynów zamrażalniczych. Podczas wykonywania pracy karoseria częściowo wchodzi w śluzę. Górne i boczne poduszki powietrzne nadmuchują się, zapewniając wysoką szczelność między nadwoziem a budynkiem. Pod koniec pracy poduszki są odpuszczane. Sterowanie nadmuchiwanymi uszczelkami może być wykonywane z konsoli rampy przeładunkowej (za pomocą specjalnej jednostki sterującej z funkcją monitorowania śluz pneumatycznych). Podczas używania tego rodzaju uszczelniaczy na platformie przed dokiem zaleca się zamontowanie naprowadzaczy kół lub metalowych odbojników. Montaż śluzy nadmuchiwanej odbywa się w sposobem nakładanym.
Uszczelniacz nadmuchiwany
Obszary aplikacji
Kompleksy magazynowe
Korzyści
Budowa
-
Obudowa uszczelniacza (dwie ściany i dach)
-
Wentylator
-
Bloki systemu przeciwwagi
-
Przeciwwaga
-
Poduszka boczna
-
Roleta dekoracyjna
-
Wałek systemu przeciwwagi
-
Poduszka górna
Wymiary otworu
Parametr | Wskaźnik |
---|---|
Wysokość konstrukcji, mm | 3 300 / 3 800 / 4 900 |
Szerokość konstrukcji, mm | 3 410 / 3 610 |
Tabela rozmiarów
Wysokość, mm |
|||
4900 | |||
3800 | |||
3300 | |||
3400 | 3600 | ||
Szerokość, mm |
Przygotowanie obiektu budowlanego
W - Szerokość uszczelniacza, mm; H - Wysokość uszczelniacza, mm; C - Głębokość uszczelniacza, mm; *? - Przedłużenie górnej poduszki.
** - 600mm dla uszczelki z przedłużeniem górnej poduszki 900mm / 700mm do uszczelniania przez statek bardziej wierny poduszki 1200 MM
[czarny] - wolna przestrzeń wymagna do montażu śluzy
[kratka] - obszar pokryty uszczelnieniem
Sposoby instalacji
Montaż natynkowy
Podstawowe wyposażenie
Poduszki boczne
Poduszka przednia
Dodatkowe wyposażenie
Specyfikacja techniczna
Parametr | Znaczenie | Uwagi |
---|---|---|
Długość, mm | 800 | |
Szerokość, mm | 900 | |
Kolor paneli | RAL 9003 (biały) | |
Kolor profili | RAL 9006 (srebrny) | |
Kolor | czarny | |
Zarządzanie | wyłącznik |
Warunki eksploatacji produktu
-
Przed rozpoczęciem pracy należy sprawdzić ogólny stan uszczelniacza. Nie uruchamiać, jeśli występują usterki.
-
Wyśrodkuj karoserię, zapewniając równe odstępy między korpusem a ściankami uszczelnienia po obu stronach. Powoli dopasuj samochód do otworu, aż oprze się o gumowe zderzaki.
-
Upewnij się, że samochód jest całkowicie nieruchomy i stoi na hamulcu ręcznym (kliny są zainstalowane).
-
Włącz wentylator. Aby to zrobić, naciśnij przycisk na jednostce sterującej, po około 30 sekundach uszczelka zostanie nadmuchana i całkowicie zakryje karoserię.
-
Wyłącz wentylator po zakończeniu. Ruch samochodu powinien rozpocząć się dopiero po pełnym powrocie poduszek uszczelnienia pneumatycznego do ich pierwotnej pozycji.Uwagę! Podczas całego procesu załadunku/rozładunku wentylator musi pozostać włączony.