Uszczelnienie z ramą składaną
Uszczelnienia ramowe składane serii DSHRT i DSHRTM są klasyczną opcją do instalacji w obszarach o średnim natężeniu ruchu. Materiał z PCV, z którego wykonane są przednie arkusze, ma wystarczającą elastyczność, odporność na zużycie i wysoką odporność na rozdzieranie. Podczas wykonywania czynności załadunku i rozładunku karoseria częściowo wchodzi do śluzy. Górne i boczne pionowe arkusze pasują do korpusu, zapewniając szczelność otworu. W przypadku nieprawidłowego parkowania samochodu przednia rama jest składana przez klamry i automatycznie powraca do pierwotnej pozycji. Instalacja uszczelniacza odbywa się w sposób nakładany.
Obszary aplikacji
Kompleksy magazynowe
Zalety
Budowa
-
Górny arkusz przedni
-
Boczny arkusz przedni
-
Usztywnienie
- Sprężyna
-
Jednoczęściowa rynna z systemem odprowadzania wody
-
Białe odblaskowe pasy
- Szelki gumowe
Wymiary otworu
Parametr | Wskaźnik |
---|---|
Szerokość struktury, mm | 3 000 / 3 200 / 3 4000 |
Wysokość konstrukcyjna, mm | 3 000 / 3 200 / 3 400 / 4 400 |
Tabela rozmiarów
Wysokość, mm |
|||||
3400 | |||||
3200 | |||||
3000 | |||||
3000 | 3200 | 2400 | 4400 | ||
Szerokość, mm |
Przygotowanie obiektu budowlanego
W - Szerokość uszczelniacza, mm; H - Wysokość uszczelniacza, mm; C - Głębokość uszczelniacza, mm; *- Ten rozmiar wynosi 200mm, jeśli głębokość śluzy C wynosi 900mm (opcja). **- Ten rozmiar wynosi 150mm, jeśli głębokość śluzy C wynosi 900mm (opcja).
[czarny] - wolna przestrzeń wymagna do montażu śluzy
[kratka] - obszar pokryty uszczelnieniem
Sposoby instalacji
Montaż natynkowy
Podstawowe wyposażenie
Pojedynczy górny arkusz
Aluminiowa rama
Dodatkowe wyposażenie
Specyfikacja techniczna
Parametr | Znaczenie | Uwagi |
---|---|---|
Przednia tkanina PCV | ||
Wytrzymałość na rozciąganie, N | 685 | w długości (kaczki) |
Wytrzymałość na rozciąganie, N | 590 | na szerokość |
Współczynnik tarcia ślizgowego | 0.3 | metal |
Współczynnik tarcia ślizgowego | 0.4 | PVC |
Grubość, mm | 3 | |
Ciężar, kg / m² | 3.6 | |
Zakres temperatury pracy, °С | -35 ... + 50 | |
Boczna tkanina PCV | ||
Wytrzymałość na rozciąganie, N | 250 | w długości (kaczki) |
Wytrzymałość na rozciąganie, N | 250 | na szerokość |
Grubość, mm | 0,5 | |
Zakres temperatury pracy, °С | -35 ... + 50 | |
Waga uszczelniaczy, kg | ||
D.SH-RT3.0x3.0-1 | 70 | |
D.SH-RT3.0x3.2-1 | 71.4 | |
D.SH-RT3.0x3.4-1 | 72,8 | |
D.SH-RT3.0x4.4-1 | 86.1 | |
D.SH-RT3,2x3,0-1 | 70,5 | |
D.SH-RT3,2x3,2-1 | 71,9 | |
D.SH-RT3,2x3,4-1 | 73.3 | |
D.SH-RT3,2x4,4-1 | 80,2 | |
D.SH-RT3,4x3,0-1 | 71 | |
D.SH-RT3,4x3,2-1 | 75.6 | |
D.SH-RT3,4x3,4-1 | 73,8 | |
D.SH-RT3,4x4,4-1 | 80,6 |
Warunki eksploatacji produktu
- Do pracy z uszczelniaczem dozwolone są osoby, które badały urządzenie i procedurę pracy z uszczelniaczem.
-
Przed rozpoczęciem pracy należy sprawdzić ogólny stan uszczelniacza. Nie uruchamiać, jeśli występują usterki.
-
Wyśrodkuj karoserię, zapewniając równe odstępy między korpusem a ściankami uszczelnienia po obu stronach.
- Powoli dopasuj samochód do otworu, aż oprze się o gumowe odbojniki.
-
Upewnij się, że samochód jest całkowicie nieruchomy i stoi na hamulcu ręcznym (kliny są zainstalowane). Górny i boczne arkusze pokrywają karoserię.Uwaga! Aby zapobiec przedwczesnemu uszkodzeniu śluzy, nie przekraczaj dopuszczalnego rozmiaru pojazdu dla tego typu uszczelnienia.