Uszczelnienie z ramą składaną
Uszczelnienia ramowe składane serii DSHRT i DSHRTM są klasyczną opcją do instalacji w obszarach o średnim natężeniu ruchu. Materiał z PCV, z którego wykonane są przednie arkusze, ma wystarczającą elastyczność, odporność na zużycie i wysoką odporność na rozdzieranie. Podczas wykonywania czynności załadunku i rozładunku karoseria częściowo wchodzi do śluzy. Górne i boczne pionowe arkusze pasują do korpusu, zapewniając szczelność otworu. W przypadku nieprawidłowego parkowania samochodu przednia rama jest składana przez klamry i automatycznie powraca do pierwotnej pozycji. Instalacja uszczelniacza odbywa się w sposób nakładany.
![DSHRT_general_view_2.jpg DSHRT_general_view_2.jpg](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/sluzy-uszczelniajace/DSHRT_general_view_2.jpg)
Obszary aplikacji
Kompleksy magazynowe
![Kompleksy magazynowe Kompleksy magazynowe](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/sluzy-uszczelniajace/DSHRT_general_view_1.jpg)
Zalety
![sluzy_uszczelniajace_1.2.jpg sluzy_uszczelniajace_1.2.jpg](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/sluzy-uszczelniajace/sluzy_uszczelniajace_1.2.jpg)
![sluzy_uszczelniajace_2.2.jpg sluzy_uszczelniajace_2.2.jpg](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/sluzy-uszczelniajace/sluzy_uszczelniajace_2.2.jpg)
![sluzy_uszczelniajace_3.2.jpg sluzy_uszczelniajace_3.2.jpg](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/sluzy-uszczelniajace/sluzy_uszczelniajace_3.2.jpg)
![sluzy_uszczelniajace_4.2.jpg sluzy_uszczelniajace_4.2.jpg](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/sluzy-uszczelniajace/sluzy_uszczelniajace_4.2.jpg)
Budowa
-
Górny arkusz przedni
-
Boczny arkusz przedni
-
Usztywnienie
- Sprężyna
-
Jednoczęściowa rynna z systemem odprowadzania wody
-
Białe odblaskowe pasy
- Szelki gumowe
![Platforma wyrównująca z obrotową wargą Platforma wyrównująca z obrotową wargą](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/sluzy-uszczelniajace/DSHRT_structure.jpg)
Wymiary otworu
Parametr | Wskaźnik |
---|---|
Szerokość struktury, mm | 3 000 / 3 200 / 3 4000 |
Wysokość konstrukcyjna, mm | 3 000 / 3 200 / 3 400 / 4 400 |
Tabela rozmiarów
Wysokość, mm |
|||||
3400 | |||||
3200 | |||||
3000 | |||||
3000 | 3200 | 2400 | 4400 | ||
Szerokość, mm |
Przygotowanie obiektu budowlanego
![Platforma wyrównująca z obrotową wargą Platforma wyrównująca z obrotową wargą](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/sluzy-uszczelniajace/DSHRT_sh.jpg)
W - Szerokość uszczelniacza, mm; H - Wysokość uszczelniacza, mm; C - Głębokość uszczelniacza, mm; *- Ten rozmiar wynosi 200mm, jeśli głębokość śluzy C wynosi 900mm (opcja). **- Ten rozmiar wynosi 150mm, jeśli głębokość śluzy C wynosi 900mm (opcja).
[czarny] - wolna przestrzeń wymagna do montażu śluzy
[kratka] - obszar pokryty uszczelnieniem
Sposoby instalacji
![Platforma wyrównująca z obrotową wargą Platforma wyrównująca z obrotową wargą](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/sluzy-uszczelniajace/DSHRT_mounting_1.jpg)
Montaż natynkowy
Podstawowe wyposażenie
![DSHRT_base_2.jpg DSHRT_base_2.jpg](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/sluzy-uszczelniajace/DSHRT_base_2.jpg)
Pojedynczy górny arkusz
![DSHRT_base_1.jpg DSHRT_base_1.jpg](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/sluzy-uszczelniajace/DSHRT_base_1.jpg)
Aluminiowa rama
Dodatkowe wyposażenie
![DSHRD_base_2.jpg DSHRD_base_2.jpg](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/sluzy-uszczelniajace/DSHRD_base_2.jpg)
![Movable_upper_sheet.jpg Movable_upper_sheet.jpg](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/sluzy-uszczelniajace/Movable_upper_sheet.jpg)
![DE_option_small_pillow.jpg DE_option_small_pillow.jpg](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/sluzy-uszczelniajace/DE_option_small_pillow.jpg)
![DE_option_big_pillow.jpg DE_option_big_pillow.jpg](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/sluzy-uszczelniajace/DE_option_big_pillow.jpg)
![DE_option_guard.jpg DE_option_guard.jpg](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/DE_option_guard.jpg)
![DE_option_column.jpg DE_option_column.jpg](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/DE_option_column.jpg)
![DE_option_wheel_guides.jpg DE_option_wheel_guides.jpg](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/DE_option_wheel_guides.jpg)
![DE_option_bumper_250x250.jpg DE_option_bumper_250x250.jpg](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/DE_option_bumper_250x250.jpg)
![DE_option_Bumper_450x250.jpg DE_option_Bumper_450x250.jpg](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/DE_option_Bumper_450x250.jpg)
![bumper_new5.jpg bumper_new5.jpg](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/bumper_new5.jpg)
![bumper_new.jpg bumper_new.jpg](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/bumper_new.jpg)
![DE_option_bumper_steel.jpg DE_option_bumper_steel.jpg](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/DE_option_bumper_steel.jpg)
![bumper_new4.jpg bumper_new4.jpg](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/bumper_new4.jpg)
![bumper_new3.jpg bumper_new3.jpg](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/bumper_new3.jpg)
![bumper_new4.jpg bumper_new4.jpg](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/bumper_new4.jpg)
![kliny_podwojne.jpg kliny_podwojne.jpg](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/kliny_podwojne.jpg)
![oswietlenie_ladowni.jpg oswietlenie_ladowni.jpg](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/oswietlenie_ladowni.jpg)
Specyfikacja techniczna
Parametr | Znaczenie | Uwagi |
---|---|---|
Przednia tkanina PCV | ||
Wytrzymałość na rozciąganie, N | 685 | w długości (kaczki) |
Wytrzymałość na rozciąganie, N | 590 | na szerokość |
Współczynnik tarcia ślizgowego | 0.3 | metal |
Współczynnik tarcia ślizgowego | 0.4 | PVC |
Grubość, mm | 3 | |
Ciężar, kg / m² | 3.6 | |
Zakres temperatury pracy, °С | -35 ... + 50 | |
Boczna tkanina PCV | ||
Wytrzymałość na rozciąganie, N | 250 | w długości (kaczki) |
Wytrzymałość na rozciąganie, N | 250 | na szerokość |
Grubość, mm | 0,5 | |
Zakres temperatury pracy, °С | -35 ... + 50 | |
Waga uszczelniaczy, kg | ||
D.SH-RT3.0x3.0-1 | 70 | |
D.SH-RT3.0x3.2-1 | 71.4 | |
D.SH-RT3.0x3.4-1 | 72,8 | |
D.SH-RT3.0x4.4-1 | 86.1 | |
D.SH-RT3,2x3,0-1 | 70,5 | |
D.SH-RT3,2x3,2-1 | 71,9 | |
D.SH-RT3,2x3,4-1 | 73.3 | |
D.SH-RT3,2x4,4-1 | 80,2 | |
D.SH-RT3,4x3,0-1 | 71 | |
D.SH-RT3,4x3,2-1 | 75.6 | |
D.SH-RT3,4x3,4-1 | 73,8 | |
D.SH-RT3,4x4,4-1 | 80,6 |
Warunki eksploatacji produktu
- Do pracy z uszczelniaczem dozwolone są osoby, które badały urządzenie i procedurę pracy z uszczelniaczem.
-
Przed rozpoczęciem pracy należy sprawdzić ogólny stan uszczelniacza. Nie uruchamiać, jeśli występują usterki.
-
Wyśrodkuj karoserię, zapewniając równe odstępy między korpusem a ściankami uszczelnienia po obu stronach.
- Powoli dopasuj samochód do otworu, aż oprze się o gumowe odbojniki.
-
Upewnij się, że samochód jest całkowicie nieruchomy i stoi na hamulcu ręcznym (kliny są zainstalowane). Górny i boczne arkusze pokrywają karoserię.Uwaga! Aby zapobiec przedwczesnemu uszkodzeniu śluzy, nie przekraczaj dopuszczalnego rozmiaru pojazdu dla tego typu uszczelnienia.