Uszczelnienia z ramą składaną

Uszczelnienie z ramą składaną

Uszczelnienia ramowe składane serii DSHRT i DSHRTM są klasyczną opcją do instalacji w obszarach o średnim natężeniu ruchu. Materiał z PCV, z którego wykonane są przednie arkusze, ma wystarczającą elastyczność, odporność na zużycie i wysoką odporność na rozdzieranie. Podczas wykonywania czynności załadunku i rozładunku karoseria częściowo wchodzi do śluzy. Górne i boczne pionowe arkusze pasują do korpusu, zapewniając szczelność otworu. W przypadku nieprawidłowego parkowania samochodu przednia rama jest składana przez klamry i automatycznie powraca do pierwotnej pozycji. Instalacja uszczelniacza odbywa się w sposób nakładany.

DSHRT_general_view_2.jpg
Uszczelniacz z ramą sztywną

Obszary aplikacji

Kompleksy magazynowe

Kompleksy magazynowe

Zalety

1
 
System przepływu wody
zapobiega opadom w strefie rozładunku
sluzy_uszczelniajace_1.2.jpg
2
 
Stosowanie materiałów
odpornych na zużycie
zapewnia uszczelnieniom
długą żywotność
podczas intensywnej pracy
sluzy_uszczelniajace_2.2.jpg
3
 
Może być stosowany
w trudnych warunkach
klimatycznych
sluzy_uszczelniajace_3.2.jpg
4
 
Wygoda i bezpieczeństwo
eksploatacji
zapewnia szczegółowo
przemyślana konstrukcja
sluzy_uszczelniajace_4.2.jpg

Budowa

  1. Górny arkusz przedni

  2. Boczny arkusz przedni

  3. Usztywnienie

  4. Sprężyna

  5. Jednoczęściowa rynna z systemem odprowadzania wody

  6. Białe odblaskowe pasy

  7. Szelki gumowe
Platforma wyrównująca z obrotową wargą

Wymiary otworu

Parametr Wskaźnik
Szerokość struktury, mm 3 000 / 3 200 / 3 4000
Wysokość konstrukcyjna, mm 3 000 / 3 200 / 3 400 / 4 400

Tabela rozmiarów

Wysokość, mm
3400
3200
3000
3000 3200 2400 4400
Szerokość, mm

Przygotowanie obiektu budowlanego

Widok ogólny
Platforma wyrównująca z obrotową wargą

W - Szerokość uszczelniacza, mm; H - Wysokość uszczelniacza, mm; C - Głębokość uszczelniacza, mm; *- Ten rozmiar wynosi 200mm, jeśli głębokość śluzy C wynosi 900mm (opcja). **- Ten rozmiar wynosi 150mm, jeśli głębokość śluzy C wynosi 900mm (opcja).

[czarny] - wolna przestrzeń wymagna do montażu śluzy
[kratka] - obszar pokryty uszczelnieniem

Sposoby instalacji

Platforma wyrównująca z obrotową wargą

Montaż natynkowy

Podstawowe wyposażenie

DSHRT_base_2.jpg

Pojedynczy górny arkusz

DSHRT_base_1.jpg

Aluminiowa rama

Dodatkowe wyposażenie

DSHRD_base_2.jpg
Wydłużenie górnej poduszki
1 200 mm
Movable_upper_sheet.jpg
Mała poduszka narożna
DE_option_small_pillow.jpg
Mechanizm ruchomego wierzchniego arkusza.
Jest on zainstalowany wewnątrz uszczelniacza i służy do dalszego uszczelniania otworu.
DE_option_big_pillow.jpg
Duża poduszka narożna
DE_option_guard.jpg
Ogrodzenia.
Są instalowane w pomieszczeniach zamkniętych, zaprojektowanych tak, aby zapobiegać uszkodzeniom ścian budynków za pomocą wózka widłowego, zapewniając prawidłowy i bezpieczny ruch w przestrzeni magazynowej i przy wjeździe do doku. Ogrodzenia są okrągłymi rurami o średnicy 100-159 mm, mogą mieć dowolny kształt i są wykonane zgodnie ze szkicami klienta.
DE_option_column.jpg
Słupki odbojowe.
Zaprojektowane, aby zapobiec uszkodzeniom regałów oraz narożników bram w przypadku uderzenia wózka widłowego, są instalowane przed nimi wewnątrz magazynu. Średnica rury - od 100 do 159 mm.
DE_option_wheel_guides.jpg
Naprowadzacze kół.
Zaprojektowane, aby zapewnić szybkie i dokładne parkowanie samochodu w doku oraz zapobiegać uszkodzeniom uszczelniaczym i ścian budynku. Naprowadzacze są zaprojektowane w taki sposób, aby zminimalizować możliwy kontakt z obręczą kół samochodu. Są to rury stalowe o średnicy 159 mm z zaczepami do mocowania i instalowane na placu przed stacją dokującą. Naprowadzacze montuje się na dwa sposoby - na śruby kotwowe lub betonowanie.
DE_option_bumper_250x250.jpg
Artykułk «BR250x250x100».
Podstawowy. Gumowy zderzak 250х250х100 mm. Zapewnia bezpieczne wejście ciężarówki do miejsca załadunku i zapobiega uszkodzeniom ścian budynku. Wymiary montażowe, w sekcji «Rysunki».
DE_option_Bumper_450x250.jpg
Artykuł «BR450x250x100».
Podstawowy. Gumowy zderzak 450x250x100 mm. Zapewnia bezpieczne wejście ciężarówki do miejsca załadunku i zapobiega uszkodzeniom ścian budynku. Wymiary montażowe, w sekcji «Rysunki».
bumper_new5.jpg
Artykuł «BRC510х250х330».
Jest on zbudowany na podstawie zderzaka 450x250x100 mm. Zderzak gumowy 510x250x330 mm (wymiary zewnętrzne) typ konsolowy. Zapewnia bezpieczne wejście ciężarówki do miejsca załadunku i zapobiega uszkodzeniom ścian budynku. Używany w przypadku, gdy wysokość nadwozia samochodu może być większa niż wysokość rampy. Aby uzyskać wymiary montażowe, patrz «Rysunki».
bumper_new.jpg
Artykuł «BRM610х250х175».
Jest on zbudowany na podstawie zderzaka 450x250x100 mm. Gumowy zderzak 610х250х175 mm (wymiary zewnętrzne) jest ruchomy. Podąża on za ruchami wózka w górę i w dół podczas załadunku / rozładunku. Ma znacznie większą odporność na zużycie dzięki mobilności. Aby uzyskać wymiary montażowe, patrz «Rysunki».
DE_option_bumper_steel.jpg
Metalowy zderzak z wkładką przepustnicy
Jest to zderzak hybrydowy, to połączenie ruchomego zderzaka i zderzaka z metalową płytą. Składa się z uchwytu, wkładki tłumiącej wykonanej z gumowych wiórów i ruchomej, solidnej zewnętrznej pokrywy stalowej, która jest w stanie poruszać się po ruchach nadwozia samochodu.
bumper_new4.jpg
Artykuł «BRSP (16) 465х250х165».
Jest on zbudowany na podstawie zderzaka 450x250x100 mm. Zderzak 465х250х16 ​​mm (wymiary zewnętrzne) ze stalową pokrywą roboczą o grubości 16 mm. Składa się z wypełniacza amortyzującego (gumowy zderzak 450x250x100 mm), który jest pokryty twardą zewnętrzną stalową płytą. Aby uzyskać wymiary montażowe, patrz «Rysunki».
bumper_new3.jpg
Artykuł «BRSP (16) 465х250х165S».
Jest on zbudowany na podstawie zderzaka 450x250x100 mm. Zderzak ma wymiary 465x250x165 mm (wymiary zewnętrzne) ze stalową pokrywą roboczą o grubości 16 mm i czujnikiem parkowania. Składa się z wypełniacza amortyzującego (gumowy zderzak 450x250x100 mm), który jest zamknięty mocną zewnętrzną stalową płytą i czujnikiem, co zapewnia bezpieczne dokowanie ciężarówki. Używany w systemie z radarem parkingowym. Aby uzyskać wymiary montażowe, patrz «Rysunki».
bumper_new4.jpg
Artykuł «BRSP (10) 460х250х160».
Jest on zbudowany na podstawie zderzaka 450x250x100 mm. Zderzak 460h250h160 mm (wymiary zewnętrzne) ze stalową podkładką roboczą o grubości 10 mm. Składa się z wypełniacza amortyzującego (gumowy zderzak 450x250x100 mm), który jest pokryty twardą zewnętrzną stalową płytą. Aby uzyskać wymiary montażowe, patrz «Rysunki».
kliny_podwojne.jpg
Podwójny klin pod koła
Przyjazny w obsłudze, innowacyjny i wytrzymały podwójny klin pod koła, blokujący koła ciężarówki po obu stronach. Ten klin może zostać wyposażony opcjonalnie w detektor optyczny.
oswietlenie_ladowni.jpg
Lampa oświetleniowa.
Jest przeznaczona oświetlenia platformy przeładunkowej. Mocowana na ramieniu z możliwością regulacji.

Specyfikacja techniczna

Parametr Znaczenie Uwagi
Przednia tkanina PCV
Wytrzymałość na rozciąganie, N 685 w długości (kaczki)
Wytrzymałość na rozciąganie, N 590 na szerokość
Współczynnik tarcia ślizgowego 0.3 metal
Współczynnik tarcia ślizgowego 0.4 PVC
Grubość, mm 3
Ciężar, kg / m² 3.6
Zakres temperatury pracy, °С -35 ... + 50
Boczna tkanina PCV
Wytrzymałość na rozciąganie, N 250 w długości (kaczki)
Wytrzymałość na rozciąganie, N 250 na szerokość
Grubość, mm 0,5
Zakres temperatury pracy, °С -35 ... + 50
Waga uszczelniaczy, kg
D.SH-RT3.0x3.0-1 70
D.SH-RT3.0x3.2-1 71.4
D.SH-RT3.0x3.4-1 72,8
D.SH-RT3.0x4.4-1 86.1
D.SH-RT3,2x3,0-1 70,5
D.SH-RT3,2x3,2-1 71,9
D.SH-RT3,2x3,4-1 73.3
D.SH-RT3,2x4,4-1 80,2
D.SH-RT3,4x3,0-1 71
D.SH-RT3,4x3,2-1 75.6
D.SH-RT3,4x3,4-1 73,8
D.SH-RT3,4x4,4-1 80,6

Warunki eksploatacji produktu

  1. Do pracy z uszczelniaczem dozwolone są osoby, które badały urządzenie i procedurę pracy z uszczelniaczem.

  2. Przed rozpoczęciem pracy należy sprawdzić ogólny stan uszczelniacza. Nie uruchamiać, jeśli występują usterki.

  3. Wyśrodkuj karoserię, zapewniając równe odstępy między korpusem a ściankami uszczelnienia po obu stronach.

  4. Powoli dopasuj samochód do otworu, aż oprze się o gumowe odbojniki.

  5. Upewnij się, że samochód jest całkowicie nieruchomy i stoi na hamulcu ręcznym (kliny są zainstalowane). Górny i boczne arkusze pokrywają karoserię.

    Uwaga! Aby zapobiec przedwczesnemu uszkodzeniu śluzy, nie przekraczaj dopuszczalnego rozmiaru pojazdu dla tego typu uszczelnienia.

Certyfikaty i deklaracje

Certyfikat zgodności (sprzęt do przeładunku)

Portfolio zrealizowanych obiektów

© 2009-2018 DOORHAN Polska. All Rights Reserved.

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość korzystania z naszej witryny. Przeglądając tę witrynę, zgadzasz się na korzystanie z plików cookie. [Zobacz dokumentację Polityki prywatności RODO]