Uszczelnienie z ramą sztywną
Śluzy uszczelniające ze sztywną ramą serii DSHRD są funkcjonalnie zaprojektowane dla dużego ruchu towarowego. Rama wykonana jest z paneli warstwowych, okutych profilem aluminiowym. Przednia listwa zaciskowa wykonana jest z profilu aluminiowego, malowanego proszkowo. Materiał przednich arkuszy jest dość elastyczny, ma wysoką odporność na zużycie i wytrzymałość na rozciąganie. Podczas wykonywania czynności załadunku i rozładunku karoseria częściowo wchodzi do uszczelniacza. Górne i boczne pionowe arkusze pasują do korpusu, zapewniając uszczelnienie przestrzeni między naczepą a budynkiem. Korzystając z tego rodzaju uszczelnienia po stronie przed dokiem, zaleca się montaż naprowadzaczy kół lub metalowych odbojników. Instalacja uszczelniacza odbywa się w sposób nakładany.
Obszary aplikacji
Kompleksy magazynowe
Zalety
Budowa
-
Obudowa uszczelniacza (2 ściany + dach)
-
Szelki gumowe
-
Górny arkusz przedni
-
Boczny arkusz przedni
-
Białe odblaskowe pasy
Wymiary otworu
Parametr | Wskaźnik |
---|---|
Szerokość struktury, mm | 3 000 / 3 200 / 3 4000 |
Wysokość konstrukcyjna, mm | 3 000 / 3 200 / 3 400 / 4 400 |
Tabela rozmiarów
Wysokość, mm |
|||||
3400 | |||||
3200 | |||||
3000 | |||||
3000 | 3200 | 2400 | 4400 | ||
Szerokość, mm |
Przygotowanie obiektu budowlanego
W - Szerokość uszczelniacza, mm; H - Wysokość uszczelniacza, mm; C - Głębokość uszczelniacza, mm; *- Ten rozmiar wynosi 200mm, jeśli głębokość uszczelniacza C wynosi 900mm.
[czarny] - wolna przestrzeń wymagna do montażu śluzy
[kratka] - obszar pokryty uszczelnieniem
Sposoby instalacji
Montaż natynkowy
Dodatkowe wyposażenie
Specyfikacja techniczna
Parametr | Znaczenie | Uwagi |
---|---|---|
Długość, mm | 800 | |
Szerokość, mm | 900 | |
Kolor paneli | RAL 9003 (biały) | |
Kolor profili | RAL 9006 (srebrny) | |
Kolor | czarny | |
Zarządzanie | wyłącznik |
Warunki eksploatacji produktu
- Do pracy z uszczelniaczem dozwolone są osoby, które badały urządzenie i procedurę pracy z uszczelniaczem.
-
Przed rozpoczęciem pracy należy sprawdzić ogólny stan uszczelniacza. Nie uruchamiać, jeśli występują usterki.
-
Wyśrodkuj karoserię, zapewniając równe odstępy między korpusem a ściankami uszczelnienia po obu stronach.
- Powoli dopasuj samochód do otworu, aż oprze się o gumowe odbojniki.
-
Upewnij się, że samochód jest całkowicie nieruchomy i stoi na hamulcu ręcznym (kliny są zainstalowane). Górny i boczne arkusze pokrywają karoserię.Uwaga! Aby zapobiec przedwczesnemu uszkodzeniu śluzy, nie przekraczaj dopuszczalnego rozmiaru pojazdu dla tego typu uszczelnienia.