Uszczelnienia z ramą sztywną

Uszczelnienie z ramą sztywną

Śluzy uszczelniające ze sztywną ramą serii DSHRD są funkcjonalnie zaprojektowane dla dużego ruchu towarowego. Rama wykonana jest z paneli warstwowych, okutych profilem aluminiowym. Przednia listwa zaciskowa wykonana jest z profilu aluminiowego, malowanego proszkowo. Materiał przednich arkuszy jest dość elastyczny, ma wysoką odporność na zużycie i wytrzymałość na rozciąganie. Podczas wykonywania czynności załadunku i rozładunku karoseria częściowo wchodzi do uszczelniacza. Górne i boczne pionowe arkusze pasują do korpusu, zapewniając uszczelnienie przestrzeni między naczepą a budynkiem. Korzystając z tego rodzaju uszczelnienia po stronie przed dokiem, zaleca się montaż naprowadzaczy kół lub metalowych odbojników. Instalacja uszczelniacza odbywa się w sposób nakładany.

DSHRD_general_view_2.jpg
Uszczelniacz z ramą sztywną

Obszary aplikacji

Kompleksy magazynowe

Kompleksy magazynowe

Zalety

1
 
System przepływu wody
zapobiega opadom w strefie rozładunku
sluzy_uszczelniajace_1.2.jpg
2
 
Stosowanie materiałów
odpornych na zużycie
zapewnia uszczelnieniom
długą żywotność
podczas intensywnej pracy
sluzy_uszczelniajace_2.2.jpg
3
 
Może być stosowany
w trudnych warunkach
klimatycznych
sluzy_uszczelniajace_3.2.jpg
4
 
Wygoda i bezpieczeństwo
eksploatacji
zapewnia szczegółowo
przemyślana konstrukcja
sluzy_uszczelniajace_4.2.jpg

Budowa

  1. Obudowa uszczelniacza (2 ściany + dach)

  2. Szelki gumowe

  3. Górny arkusz przedni

  4. Boczny arkusz przedni

  5. Białe odblaskowe pasy
Platforma wyrównująca z obrotową wargą

Wymiary otworu

Parametr Wskaźnik
Szerokość struktury, mm 3 000 / 3 200 / 3 4000
Wysokość konstrukcyjna, mm 3 000 / 3 200 / 3 400 / 4 400

Tabela rozmiarów

Wysokość, mm
3400
3200
3000
3000 3200 2400 4400
Szerokość, mm

Przygotowanie obiektu budowlanego

Widok ogólny
Platforma wyrównująca z obrotową wargą

W - Szerokość uszczelniacza, mm; H - Wysokość uszczelniacza, mm; C - Głębokość uszczelniacza, mm; *- Ten rozmiar wynosi 200mm, jeśli głębokość uszczelniacza C wynosi 900mm.

[czarny] - wolna przestrzeń wymagna do montażu śluzy
[kratka] - obszar pokryty uszczelnieniem

Sposoby instalacji

Platforma wyrównująca z obrotową wargą

Montaż natynkowy

Dodatkowe wyposażenie

DSHRD_base_2.jpg
Wydłużenie górnej poduszki
1 200 mm
Movable_upper_sheet.jpg
Mała poduszka narożna
DE_option_small_pillow.jpg
Mechanizm ruchomego wierzchniego arkusza.
Jest on zainstalowany wewnątrz uszczelniacza i służy do dalszego uszczelniania otworu.
DE_option_big_pillow.jpg
Duża poduszka narożna
DE_option_guard.jpg
Ogrodzenia.
Są instalowane w pomieszczeniach zamkniętych, zaprojektowanych tak, aby zapobiegać uszkodzeniom ścian budynków za pomocą wózka widłowego, zapewniając prawidłowy i bezpieczny ruch w przestrzeni magazynowej i przy wjeździe do doku. Ogrodzenia są okrągłymi rurami o średnicy 100-159 mm, mogą mieć dowolny kształt i są wykonane zgodnie ze szkicami klienta.
DE_option_column.jpg
Słupki odbojowe.
Zaprojektowane, aby zapobiec uszkodzeniom regałów oraz narożników bram w przypadku uderzenia wózka widłowego, są instalowane przed nimi wewnątrz magazynu. Średnica rury - od 100 do 159 mm.
DE_option_wheel_guides.jpg
Naprowadzacze kół.
Zaprojektowane, aby zapewnić szybkie i dokładne parkowanie samochodu w doku oraz zapobiegać uszkodzeniom uszczelniaczym i ścian budynku. Naprowadzacze są zaprojektowane w taki sposób, aby zminimalizować możliwy kontakt z obręczą kół samochodu. Są to rury stalowe o średnicy 159 mm z zaczepami do mocowania i instalowane na placu przed stacją dokującą. Naprowadzacze montuje się na dwa sposoby - na śruby kotwowe lub betonowanie.
DE_option_bumper_250x250.jpg
Artykułk «BR250x250x100».
Podstawowy. Gumowy zderzak 250х250х100 mm. Zapewnia bezpieczne wejście ciężarówki do miejsca załadunku i zapobiega uszkodzeniom ścian budynku. Wymiary montażowe, w sekcji «Rysunki».
DE_option_Bumper_450x250.jpg
Artykuł «BR450x250x100».
Podstawowy. Gumowy zderzak 450x250x100 mm. Zapewnia bezpieczne wejście ciężarówki do miejsca załadunku i zapobiega uszkodzeniom ścian budynku. Wymiary montażowe, w sekcji «Rysunki».
bumper_new5.jpg
Artykuł «BRC510х250х330».
Jest on zbudowany na podstawie zderzaka 450x250x100 mm. Zderzak gumowy 510x250x330 mm (wymiary zewnętrzne) typ konsolowy. Zapewnia bezpieczne wejście ciężarówki do miejsca załadunku i zapobiega uszkodzeniom ścian budynku. Używany w przypadku, gdy wysokość nadwozia samochodu może być większa niż wysokość rampy. Aby uzyskać wymiary montażowe, patrz «Rysunki».
bumper_new.jpg
Artykuł «BRM610х250х175».
Jest on zbudowany na podstawie zderzaka 450x250x100 mm. Gumowy zderzak 610х250х175 mm (wymiary zewnętrzne) jest ruchomy. Podąża on za ruchami wózka w górę i w dół podczas załadunku / rozładunku. Ma znacznie większą odporność na zużycie dzięki mobilności. Aby uzyskać wymiary montażowe, patrz «Rysunki».
DE_option_bumper_steel.jpg
Metalowy zderzak z wkładką przepustnicy
Jest to zderzak hybrydowy, to połączenie ruchomego zderzaka i zderzaka z metalową płytą. Składa się z uchwytu, wkładki tłumiącej wykonanej z gumowych wiórów i ruchomej, solidnej zewnętrznej pokrywy stalowej, która jest w stanie poruszać się po ruchach nadwozia samochodu.
bumper_new4.jpg
Artykuł «BRSP (16) 465х250х165».
Jest on zbudowany na podstawie zderzaka 450x250x100 mm. Zderzak 465х250х16 ​​mm (wymiary zewnętrzne) ze stalową pokrywą roboczą o grubości 16 mm. Składa się z wypełniacza amortyzującego (gumowy zderzak 450x250x100 mm), który jest pokryty twardą zewnętrzną stalową płytą. Aby uzyskać wymiary montażowe, patrz «Rysunki».
bumper_new3.jpg
Artykuł «BRSP (16) 465х250х165S».
Jest on zbudowany na podstawie zderzaka 450x250x100 mm. Zderzak ma wymiary 465x250x165 mm (wymiary zewnętrzne) ze stalową pokrywą roboczą o grubości 16 mm i czujnikiem parkowania. Składa się z wypełniacza amortyzującego (gumowy zderzak 450x250x100 mm), który jest zamknięty mocną zewnętrzną stalową płytą i czujnikiem, co zapewnia bezpieczne dokowanie ciężarówki. Używany w systemie z radarem parkingowym. Aby uzyskać wymiary montażowe, patrz «Rysunki».
bumper_new4.jpg
Artykuł «BRSP (10) 460х250х160».
Jest on zbudowany na podstawie zderzaka 450x250x100 mm. Zderzak 460h250h160 mm (wymiary zewnętrzne) ze stalową podkładką roboczą o grubości 10 mm. Składa się z wypełniacza amortyzującego (gumowy zderzak 450x250x100 mm), który jest pokryty twardą zewnętrzną stalową płytą. Aby uzyskać wymiary montażowe, patrz «Rysunki».
kliny_podwojne.jpg
Podwójny klin pod koła
Przyjazny w obsłudze, innowacyjny i wytrzymały podwójny klin pod koła, blokujący koła ciężarówki po obu stronach. Ten klin może zostać wyposażony opcjonalnie w detektor optyczny.
oswietlenie_ladowni.jpg
Lampa oświetleniowa.
Jest przeznaczona oświetlenia platformy przeładunkowej. Mocowana na ramieniu z możliwością regulacji.

Specyfikacja techniczna

Parametr Znaczenie Uwagi
Długość, mm 800
Szerokość, mm 900
Kolor paneli RAL 9003 (biały)
Kolor profili RAL 9006 (srebrny)
Kolor czarny
Zarządzanie wyłącznik

Warunki eksploatacji produktu

  1. Do pracy z uszczelniaczem dozwolone są osoby, które badały urządzenie i procedurę pracy z uszczelniaczem.

  2. Przed rozpoczęciem pracy należy sprawdzić ogólny stan uszczelniacza. Nie uruchamiać, jeśli występują usterki.

  3. Wyśrodkuj karoserię, zapewniając równe odstępy między korpusem a ściankami uszczelnienia po obu stronach.

  4. Powoli dopasuj samochód do otworu, aż oprze się o gumowe odbojniki.

  5. Upewnij się, że samochód jest całkowicie nieruchomy i stoi na hamulcu ręcznym (kliny są zainstalowane). Górny i boczne arkusze pokrywają karoserię.

    Uwaga! Aby zapobiec przedwczesnemu uszkodzeniu śluzy, nie przekraczaj dopuszczalnego rozmiaru pojazdu dla tego typu uszczelnienia.

Certyfikaty i deklaracje

Certyfikat zgodności (sprzęt do przeładunku)