Uszczelnienie z ramą sztywną
Śluzy uszczelniające ze sztywną ramą serii DSHRD są funkcjonalnie zaprojektowane dla dużego ruchu towarowego. Rama wykonana jest z paneli warstwowych, okutych profilem aluminiowym. Przednia listwa zaciskowa wykonana jest z profilu aluminiowego, malowanego proszkowo. Materiał przednich arkuszy jest dość elastyczny, ma wysoką odporność na zużycie i wytrzymałość na rozciąganie. Podczas wykonywania czynności załadunku i rozładunku karoseria częściowo wchodzi do uszczelniacza. Górne i boczne pionowe arkusze pasują do korpusu, zapewniając uszczelnienie przestrzeni między naczepą a budynkiem. Korzystając z tego rodzaju uszczelnienia po stronie przed dokiem, zaleca się montaż naprowadzaczy kół lub metalowych odbojników. Instalacja uszczelniacza odbywa się w sposób nakładany.
![DSHRD_general_view_2.jpg DSHRD_general_view_2.jpg](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/sluzy-uszczelniajace/DSHRD_general_view_2.jpg)
Obszary aplikacji
Kompleksy magazynowe
![Kompleksy magazynowe Kompleksy magazynowe](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/sluzy-uszczelniajace/DSHRT_general_view_1.jpg)
Zalety
![sluzy_uszczelniajace_1.2.jpg sluzy_uszczelniajace_1.2.jpg](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/sluzy-uszczelniajace/sluzy_uszczelniajace_1.2.jpg)
![sluzy_uszczelniajace_2.2.jpg sluzy_uszczelniajace_2.2.jpg](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/sluzy-uszczelniajace/sluzy_uszczelniajace_2.2.jpg)
![sluzy_uszczelniajace_3.2.jpg sluzy_uszczelniajace_3.2.jpg](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/sluzy-uszczelniajace/sluzy_uszczelniajace_3.2.jpg)
![sluzy_uszczelniajace_4.2.jpg sluzy_uszczelniajace_4.2.jpg](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/sluzy-uszczelniajace/sluzy_uszczelniajace_4.2.jpg)
Budowa
-
Obudowa uszczelniacza (2 ściany + dach)
-
Szelki gumowe
-
Górny arkusz przedni
-
Boczny arkusz przedni
-
Białe odblaskowe pasy
![Platforma wyrównująca z obrotową wargą Platforma wyrównująca z obrotową wargą](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/sluzy-uszczelniajace/DSHRD_structure.jpg)
Wymiary otworu
Parametr | Wskaźnik |
---|---|
Szerokość struktury, mm | 3 000 / 3 200 / 3 4000 |
Wysokość konstrukcyjna, mm | 3 000 / 3 200 / 3 400 / 4 400 |
Tabela rozmiarów
Wysokość, mm |
|||||
3400 | |||||
3200 | |||||
3000 | |||||
3000 | 3200 | 2400 | 4400 | ||
Szerokość, mm |
Przygotowanie obiektu budowlanego
![Platforma wyrównująca z obrotową wargą Platforma wyrównująca z obrotową wargą](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/sluzy-uszczelniajace/DSHRD_sh.jpg)
W - Szerokość uszczelniacza, mm; H - Wysokość uszczelniacza, mm; C - Głębokość uszczelniacza, mm; *- Ten rozmiar wynosi 200mm, jeśli głębokość uszczelniacza C wynosi 900mm.
[czarny] - wolna przestrzeń wymagna do montażu śluzy
[kratka] - obszar pokryty uszczelnieniem
Sposoby instalacji
![Platforma wyrównująca z obrotową wargą Platforma wyrównująca z obrotową wargą](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/sluzy-uszczelniajace/DSHRD_mounting_1.jpg)
Montaż natynkowy
Dodatkowe wyposażenie
![DSHRD_base_2.jpg DSHRD_base_2.jpg](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/sluzy-uszczelniajace/DSHRD_base_2.jpg)
![Movable_upper_sheet.jpg Movable_upper_sheet.jpg](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/sluzy-uszczelniajace/Movable_upper_sheet.jpg)
![DE_option_small_pillow.jpg DE_option_small_pillow.jpg](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/sluzy-uszczelniajace/DE_option_small_pillow.jpg)
![DE_option_big_pillow.jpg DE_option_big_pillow.jpg](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/sluzy-uszczelniajace/DE_option_big_pillow.jpg)
![DE_option_guard.jpg DE_option_guard.jpg](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/DE_option_guard.jpg)
![DE_option_column.jpg DE_option_column.jpg](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/DE_option_column.jpg)
![DE_option_wheel_guides.jpg DE_option_wheel_guides.jpg](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/DE_option_wheel_guides.jpg)
![DE_option_bumper_250x250.jpg DE_option_bumper_250x250.jpg](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/DE_option_bumper_250x250.jpg)
![DE_option_Bumper_450x250.jpg DE_option_Bumper_450x250.jpg](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/DE_option_Bumper_450x250.jpg)
![bumper_new5.jpg bumper_new5.jpg](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/bumper_new5.jpg)
![bumper_new.jpg bumper_new.jpg](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/bumper_new.jpg)
![DE_option_bumper_steel.jpg DE_option_bumper_steel.jpg](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/DE_option_bumper_steel.jpg)
![bumper_new4.jpg bumper_new4.jpg](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/bumper_new4.jpg)
![bumper_new3.jpg bumper_new3.jpg](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/bumper_new3.jpg)
![bumper_new4.jpg bumper_new4.jpg](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/bumper_new4.jpg)
![kliny_podwojne.jpg kliny_podwojne.jpg](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/kliny_podwojne.jpg)
![oswietlenie_ladowni.jpg oswietlenie_ladowni.jpg](/images/dla-przemyslu/technika-przeladunku/rampy-przeladunkowe/oswietlenie_ladowni.jpg)
Specyfikacja techniczna
Parametr | Znaczenie | Uwagi |
---|---|---|
Długość, mm | 800 | |
Szerokość, mm | 900 | |
Kolor paneli | RAL 9003 (biały) | |
Kolor profili | RAL 9006 (srebrny) | |
Kolor | czarny | |
Zarządzanie | wyłącznik |
Warunki eksploatacji produktu
- Do pracy z uszczelniaczem dozwolone są osoby, które badały urządzenie i procedurę pracy z uszczelniaczem.
-
Przed rozpoczęciem pracy należy sprawdzić ogólny stan uszczelniacza. Nie uruchamiać, jeśli występują usterki.
-
Wyśrodkuj karoserię, zapewniając równe odstępy między korpusem a ściankami uszczelnienia po obu stronach.
- Powoli dopasuj samochód do otworu, aż oprze się o gumowe odbojniki.
-
Upewnij się, że samochód jest całkowicie nieruchomy i stoi na hamulcu ręcznym (kliny są zainstalowane). Górny i boczne arkusze pokrywają karoserię.Uwaga! Aby zapobiec przedwczesnemu uszkodzeniu śluzy, nie przekraczaj dopuszczalnego rozmiaru pojazdu dla tego typu uszczelnienia.