Mini rampy mechaniczne

Mobilna rampa przeładunkowa z podporą na karoserii

Mobilne rampy DoorHan zaprojektowane, aby zapewnić dostęp wózka widłowego z ziemi do karoserii. Nie wymagają specjalnego przygotowania do startu, pozwalając na przeprowadzanie operacji załadunku i rozładunku bez odwoływania się do budowy stacjonarnej rampy. Wszystkie rampy mają podobną zasadę działania. Rampa jest podnoszona przez mechaniczny lub hydrauliczny napęd wyposażony w system bezpieczeństwa i przenoszony przez ciężarówkę do samochodu. Rampa z podporą na nadwoziu spada na nadwozie, rampa z własnymi wspornikami jest zamontowana na podporach. Po zakończeniu pracy rampa jest podnoszona i transportowana do miejsca składowania za pomocą ładowarki.
Mobilna rampa przeładunkowa z podporą na karoserii producent DoorHan
Mobilna rampa przeładunkowa z podporą na karoserii - widok ogólny

Obszary aplikacji

Kompleksy magazynowe

Mobilne rampy przeładunkowe do hal i magazynów

Zalety

1
 
Dopuszczalne obciążenie
do 10 000 kg
Rampa najazdowa przeładunkowa o dopuszczalnie nośności do 10 ton
2
 
Różne typy napędów
Możliwość użytkowania bez doprowadzonego zalisania elektrycznego
Siłowniki dla mobilnych ramp przeładunkowych
3
 
Prostota
obsługi i przechowywania
Przemieszczanie mobilnej rampy przeładunkowej za pomocą wózka widłowego
4
 
Możliwość pracy
z trzema ciężarówkami jednocześnie
Mobilna rampa przeładunkowa przystosowana do pracy z trzema ciężarówkami jednocześnie

Design

Typy powierzchni jezdnej

Kratki jezdne, które mają powłokę cynkową, wykonywane są na podstawie stalowych taśm nośnych o wymiarach 30 × 3 mm, z żebrami skręconego pręta kwadratowego 5 mm, umieszczonymi poprzecznie.
Krata ocynkowana
Możliwe jest wytwarzanie jezdni z arkusza PVL-510 blachy ekspandowanej.
Blacha rozszerzona
Kratki jezdne, które mają powłokę cynkową, wykonywane są na podstawie stalowych taśm nośnych o wymiarach 30 × 3 mm, z żebrami skręconego pręta kwadratowego 5 mm, umieszczonymi poprzecznie, aby zapobiec uszkodzeniu kół ładowarek. 

Możliwe jest wykonanie jezdni z ekspandowanego metalu PVL-510 (grubość obrabianego przedmiotu - 5 mm, grubość blachy - 20 mm).

Kolory standardowe

RAL-9005

RAL 9005 (Czarny)

RAL-5005

RAL 5005 (Niebieski)

W celu optymalnej ochrony mobilnej rampy przeładunkowej przed korozją, wszystkie stalowe części konstrukcji są najpierw poddawane procesowi piaskowania, a następnie są lakierowane lakierem dwuskładnikowym.

Budowa

  1. Posadzka części jezdnej

  2. Dolna warga uchylna

  3. Wahadło

  4. Podpora transportowa

  5. Napęd mechaniczny
Budowa mobilnej rampy przeładunkowej z podporą na karoserii

Tabela rozmiarów

Parametr Wskaźnik
Długość konstrukcji, m 11.1
Szerokość struktury, m 2.3
Szerokość jezdni rampy mobilnej, m 1.9

Standardowe rozwiązania projektowe

Schemat mobilnej rampy przeładunkowej z podporą na karoserii
Rampa mobila z podporą na karoserii
Usl. oznaczenie, nazwa parametru Wzór obliczeniowy
H, mm Długość 11 100
B, mm Szerokość 2 300
b1, mm Zakres działania, do góry 1 500
b2, mm Zasięg działania, dół 900

Podstawowe wyposażenie

Rampa najazdowa z podporą na karoserii
Rampa mobila z platformą trójstronną o długości 3000 mm i szerokości 3000 mm z wargami uchylnymi

Dodatkowe wyposażenie

Elektrohydrauliczny napęd dla przeładunkowych ramp mobilnych
Napęd elektrohydrauliczny
Napęd ręczny-hydrauliczny dla przeładunkowych ramp najazdowych
Napęd ręczny hudrauliczny

Specyfikacja techniczna

Parametr Znaczenie Uwaga:
Długość, mm 11 100
Masa produktu, kg 3930
Dopuszczalne obciążenie, kg (kN) 7 000 (7) / 10 000 (10)
Maksymalne obciążenie punktowe, N / mm² 1.3 Na zamówienie 6.5
Moc, W 1500
Napięcie zasilania, V 380
Napięcie zasilania, V 24 Napięcie sterujące
Stopień ochrony IP IP54
Klasa czyszczenia powierzchni przed malowaniem Sa2
Płyn roboczy Mobil DTE10 EXCEL
Zakres temperatury roboczej, ° С -30 ... + 50

Warunki eksploatacji produktu

  1. Nie korzystaj z ruchomej rampy, jeśli ludzie lub przedmioty znajdują się w obszarze roboczym.

  2. Upewnij się, że rampa leży w korpusie na całej szerokości i wchodzi do korpusu co najmniej 250 mm.

  3. Nie przekraczaj dozwolonego obciążenia. Dopuszczalne obciążenie odpowiada całkowitej masie ładowarki z ładunkiem i kierowcą.

  4. Nie podnoś ruchomej rampy z leżącym na niej ładunkiem.

  5. Po wykonaniu pracy natychmiast przesuń rampę do pozycji niedziałającej (postojowej).

  6. Podczas załadunku / rozładunku nie odłączać zasilania od jednostki sterującej (dla rampy ruchomej z napędem elektrohydraulicznym).

  7. Nie przekraczaj prędkości wózka na rampie (nie więcej niż 5 km / h).

  8. Nie należy jeździć ładowarką na rampie, której rampa nie spoczywa na karoserii (dla ruchomej rampy z napędem hydraulicznym).

  9. Upewnij się, że przycisk "PRACA" ​​jest zawsze wciśnięty podczas pracy, a centralny włącznik zasilania jest włączony. W przeciwnym razie pompa hydrauliczna (dla ruchomej rampy z napędem elektrohydraulicznym) może zawieść.

  10. Przed rozpoczęciem pracy zdejmij wspornik transportowy wahadła. Uwaga, proszę! Podczas załadunku / rozładunku rampa z podpórką na karoserii i napędzie hydraulicznym automatycznie śledzi poziom samochodu. Na rampie bez podparcia na nadwoziu rolę tę pełnią rampy (dopuszczalne odchylenie rampy od poziomu horyzontu ± 100 mm).

  11. Ruchome rampy DoorHan są przeznaczone tylko do użytku przez ładowarki z nadmuchiwanymi kółkami. Używanie wózków hydraulicznych i ładowarek z kołami poliuretanowymi z dużym obciążeniem punktowym jest niedozwolone.

Certyfikaty i deklaracje

Certyfikat zgodności (sprzęt do przeładunku)